برگزاری کلاس های حضوری دانشگاه فنی و حرفه ای از 22 آبان

به گزارش یادداشت سریع، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای از شروع فعالیت حضوری کلاس های درس این دانشگاه از هفته آینده اطلاع داد.

برگزاری کلاس های حضوری دانشگاه فنی و حرفه ای از 22 آبان

ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرنگاران با بیان اینکه لازمه مباحث کارگاهی و تخصصی این دانشگاه کلاس های حضوری است، گفت: در 20 ماه گذشته کلاس های درس دانشگاه فنی و حرفه ای براساس الزام ستاد ملی کرونا به صورت مجازی برگزار گردید اما حال که بیشتر اساتید و دانشجویان واکسن های خود را تزریق نموده اند و همه گیری ویروس کرونا کمتر شده است، می توان کلاس های این دانشگاه را به صورت حضوری برگزار کرد.

به گفته وی، از 22 آبان کلاس های تخصصی عملی و کارگاهی دانشگاه فنی و حرفه ای به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد، کلاس های تئوری البته همچنان به صورت مجازی است و از ترم آینده نیز به امید خدا تمام کلاس های این دانشگاه به صورت حضوری خواهد بود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای درباره آمار دانشجویان واکسینه شده این دانشگاه گفت: براساس آماری که هفته قبل گرفتیم حدود 50 درصد از دانشجویان این دانشگاه واکسن های خود را تزریق نموده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2109

به "برگزاری کلاس های حضوری دانشگاه فنی و حرفه ای از 22 آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کلاس های حضوری دانشگاه فنی و حرفه ای از 22 آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید