اپل احتمالا در حال آنالیز حذف کابل و دیگر لوازم جانبی از جعبه&zwnj آیفون است

به گزارش یادداشت سریع، اپل با انجام نظرسنجی در رابطه با استفاده کاربران از کابل USB-C قرار داده شده در جعبه آیفون های 12، میخواهد میزان علاقه کاربران به استفاده از لوازم جانبی ارائه شده همراه با آیفون های جدید را بسنجد.

اپل احتمالا در حال آنالیز حذف کابل و دیگر لوازم جانبی از جعبه&zwnj آیفون است

در اوایل سال 2020 بود که اپل نظر سنجی مشابهی را در رابطه با آداپتور شارژر قرار داده شده در جعبه آیفون ها انجام داده بود. همان گونه که می دانید اپل در ماه اکتبر (مهر ماه) با رونمایی از آیفون های 12 جدید اظهار داشت که این آیفون ها را بدون آداپتور شارژر و ایرپادز در جعبه آن ها به فروش خواهد رساند.

اپل در رابطه با علت انجام این کار مطرح نمود که فروش آیفون های جدید بدون این لوازم جانبی باعث کاهش تأثیر منفی آن ها بر روی محیط زیست خواهد شد. به تازگی گزارشی توسط سایت 9to5Mac منتشر شده است که نشان می دهد اپل از دارندگان آیفون های 12 پرسیده است که به چه میزان از لوازم جانبی قرار داده شده در جعبه آیفون مانند کابل USB-C، ابزار باز کردن محفظه سیم کارت و استیکر های اپل استفاده می نمایند.

  • پشت پرده حذف شارژر و هدفون از جعبه آیفون؛ سود بیشتر یا حفظ زمین؟

علاوه بر این، به نظر می رسد که اپل نظر کاربران دارای آیفون های 12 را هم در رابطه با تجربه آن ها در زمان استفاده از قابلیت Face ID پرسیده است. انجام این کار توسط اپل باعث شده است که شایعه های مربوط به استفاده از دیگر سیستم های احراز هویت بیومتریک در آیفون های بعدی قوت بگیرد. در گذشته شایعه هایی منتشر شده اند که ادعا می نمایند اپل میخواهد در آیفون های بعدی از سنسور Touch ID قرار گرفته در زیر نمایشگر استفاده کند.

اپل به طور معمول با انجام کارهایی این چنینی و انجام نظر سنجی میخواهد تا میزان رضایت کاربران را بعد از خرید محصولات جدید بسنجد. البته هنوز معین نیست که آیا اپل میخواهد از اطلاعات بدست آمده از این نظر سنجی در جهت انجام کار خاصی استفاده کند یا نه.

  • اپل به یاری این فناوری، ظرفیت باتری آیفون 13 را افزایش می دهد

منبع: Appleinsider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1367

به "اپل احتمالا در حال آنالیز حذف کابل و دیگر لوازم جانبی از جعبه&zwnj آیفون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل احتمالا در حال آنالیز حذف کابل و دیگر لوازم جانبی از جعبه&zwnj آیفون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید