افغانستان، ادامه آتش سوزی های سریالی در هرات

به گزارش یادداشت سریع، در ادامه آتش سوزی های پیاپی در ولایت هرات، پس از آتش سوزی گسترده در گمرک اسلام قلعه، این بار تاسیسات گاز در این ولایت دچار حریق شد.

افغانستان، ادامه آتش سوزی های سریالی در هرات

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، مقامات محلی در ولایت هرات اعلام کردند که در تاسیسات گاز در منطقه کمرکلاغ واقع در شمال شهر هرات آتش سوزی اتفاق افتاده است.

سید عبدالوحید قتالی والی هرات نیز در واکنش به این رویداد آتش دریافت تانکرهای گاز را نگران کننده خواند و خواهان افزایش امکانات برای مهار آتش شد.

به گزارش اطلاعات روز، قتالی اضافه نمود که نیروهای آتش نشانی پایگاه سپاه 207 ظفر در غرب کشور نیز در حال حرکت برای مهار آتش سوزی هستند.

والی هرات جزئیات بیشتری درباره تلفات احتمالی، میزان خسارت و یا علت وقوع این آتش سوزی ارائه نکرده است.

پیش از این نیز در ماه بهمن گمرک اسلام قلعه دچار آتش سوزی مهیبی شد که در نتیجه آن بیش از 100 میلیون دلار از سرمایه تجار افغان از بین رفت.

در پی آن حریق، مقامات محلی افغان خواهان یاری ایران و نیروهای ناتوی مستقر در خاک افغانستان شدند که بلافاصله پس از آن نیروهای امدادی و آتش نشانی از ایران به محل حادثه شتافتند اما نیروهای آمریکایی و ناتو پاسخی به درخواست یاری طرف افغانستان ندادند.

همچنین 16 اسفند ما نیز تانکرهای سوخت در گمرک ابونصر فراهی نزدیک مرز افغانستان ـ ایران دچار حریق شدند که پس از آن نیز چندین خودروی آتش نشانی از ایران برای خاموش کردن آن به منطقه اعزام شدند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1762

به "افغانستان، ادامه آتش سوزی های سریالی در هرات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افغانستان، ادامه آتش سوزی های سریالی در هرات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید