اعتبار موردنیاز اسکله تجاری کنگان تأمین شد، عملیات ساخت آغاز می شود

به گزارش یادداشت سریع، استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ساخت اسکله تجاری کنگان یکی از مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور است گفت: اعتبارات این پروژه ابلاغ شده که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

اعتبار موردنیاز اسکله تجاری کنگان تأمین شد، عملیات ساخت آغاز می شود

به گزارش از ، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر با تاکید بر حضور مدیران دستگاه های اجرایی در این نشست ها اظهار داشت: قانون گذار در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه بر حضور مدیران کل دستگاه ها تاکید کرده و برای حفظ شانی که قانون گذار برای این نشست ها مشخص کرده باید مدیران کل حضور داشته باشند.

او، با اشاره به ابلاغ اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان شرح داد: اعتبارات مصوب این سفر در حوزه های گوناگون ابلاغ شده و تخصیص یافته و فرایند اجرای طرح ها را تسریع داده است.

استاندار بوشهر یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان را ساخت اسکله تجاری شهرستان کنگان مطرح کرد و گفت: در این راستا اعتبارات لازم این پروژه ابلاغ و تخصیص یافته که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

گراوند با تاکید بر پیگیری تامین اعتبارات ابلاغی مصوبه سفر رئیس جمهور در مرکز کشور از تخصیص اعتبارات راه آهن بوشهر خبر داد و مطرح کرد: تخصیص اعتبارات اجرای خط ریلی بوشهر از مصوبان سفر رئیس جمهور ابلاغ شده و تخصیص یافته است.

او، از تخصیص اعتبارات پروژه های آبرسانی استان خبر داد و اظهار داشت: تا به امروز افزون بر 62 درصد اعتبارات حوزه تامین آب آشامیدنی استان بوشهر تخصیص یافته که از میانگین تخصیص اعتباری کشور بسیار بالاتر است.

استاندار بوشهر با اشاره به ساخت پیست بین المللی قایقرانی بوشهر اضافه نمود: اجرای این پروژه که فرایند اجرایی مطلوبی دارد نقش مهم و مشخص کننده ای در توسعه زیرساخت ورزش های آبی، ساحلی و دریایی دارد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 692

به "اعتبار موردنیاز اسکله تجاری کنگان تأمین شد، عملیات ساخت آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار موردنیاز اسکله تجاری کنگان تأمین شد، عملیات ساخت آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید