ارائه خدمات در هفت مرکز نازایی و ناباروری آذربایجان شرقی

به گزارش یادداشت سریع، مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی با بیان اینکه هم اکنون هفت مرکز نازایی و ناباروری در استان خدمات ارائه می دهند گفت: تا به امروز یک هزار و 840 زوج نابارور در استان شناسایی شده اند.

ارائه خدمات در هفت مرکز نازایی و ناباروری آذربایجان شرقی

آقای مجیدی با اشاره به ارائه هزینه های خدمات ناباروری و نازایی از طریق بیمه سلامت، گفت: تمامی مراکز ملزم به عقد قرارداد با این سازمان هستند و هیچ گونه محدودیتی برای عقد قرارداد با بیمارستان ها و مراکز خصوصی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون هفت مرکز نازایی و ناباروری در آذربایجان شرقی خدمات ارائه می دهند، گفت: تا به امروز یک هزار و 840 زوج نابارور در استان شناسایی شده اند و نزدیک به سه میلیارد و 900 میلیون تومان نیز هزینه برای خدمات نازایی و ناباروی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه حدود 86 درصد جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت استان به صورت رایگان بیمه شده اند، اضافه نمود: 2 هزار و 500 موسسه در آذربایجان شرقی طرف قرارداد بیمه سلامت هستند و هیچ محدودیتی در عقد قرارداد با موسسه و یا پزشکی نداریم.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای 100 درصدی نسخه نویسی الکترونیک در استان گفت: به منظور تسهیل امور شهروندان حتی برای موسسه های غیرطرف قرارداد نیز نام کاربری و رمز عبور تعریف کرده ایم تا نسخه نویسی را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

خبرنگاران آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آذر 1401 بروزرسانی: 3 آذر 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2345

به "ارائه خدمات در هفت مرکز نازایی و ناباروری آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات در هفت مرکز نازایی و ناباروری آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید