اخگر: داوران والیبال نشسته از سه سال گذشته دستمزدی نگرفتند، بعضی کرونا را بهانه کردند تا در لیگ برتر قضاوت نکنند

به گزارش یادداشت سریع، نایب رئیس بانوان انجمن والیبال نشسته گفت: دستمزد داوران را از ورودیه تیم های لیگ رجحان پرداخت می کنیم.

اخگر: داوران والیبال نشسته از سه سال گذشته دستمزدی نگرفتند، بعضی کرونا را بهانه کردند تا در لیگ برتر قضاوت نکنند

روشن اخگر در جلسه قرعه کشی لیگ برتر والیبال نشسته درخصوص بعضی مسائل هیئت های استانی برای پرداخت ورودی مسابقات به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: از لحاظ اقتصادی فدراسیون پولی برای تزریق به هیئت ها ندارد و روسای هیئت ها باید از پتانسیل خود برای دریافت حامیان اقتصادی بهره بگیرند.

وی اضافه نمود: داوران ما از سه سال گذشته دستمزدی دریافت نکرده اند و همین امر باعث دلسردی آنها شده است. همین مسئله باعث شد که چند داور کرونا را بهانه نمایند و شاید مستقیم نگفتند که چون به ما دستمزدی ندادید، نمی آئیم، اما کرونا را بهانه کردند تا نیایند. این درحالی است که علت اصلی نیامدنشان، ندریافت دستمزد است. تمام هزینه های مسابقات هم از همین ورودی تیم های شرکت نماینده پرداخت می گردد. پس همه باید همت نمایند تا اسپانسرهای مناسب را جذب نمایند. درعین حال والیبال نشسته بانوان حمایت اقتصادی زیادی نمی گردد و شرایط زندگی بعضی بازیکنان اجازه پرداخت ورودیه مسابقات را نمی دهد. پس وظیفه هیئت ها است تا بتوانند یاری اقتصادی بگیرند.

نایب رئیس بانوان انجمن والیبال نشسته درخصوص قرعه کشی لیگ برتر گفت: براساس سیاست گروه فنی انجمن والیبال نشسته تصمیم گرفته شد لیگ برتر را با شش تیم سال گذشته که به مرحله نهایی راه یافتند برگزار کنیم که تعداد تیم ها زیاد نگردد. اگر شرایط بهبود پیدا کند برای لیگ دسته یک مسابقات را برگزار کنیم که ماحصل آن رقابت ها راه یافتن دو تیم به لیگ برتر است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی درباره مسابقات لیگ دسته یک نیز گفت: اگر شرایط برای برگزاری مسابقات مساعد بود سال جاری و اگر شرایط مناسب نبود سال آینده برگزار می کنیم که دو تیم به لیگ برتر صعود نمایند که از سال آینده مسابقات را با هشت تیم برگزار کنیم. همچنین براساس برنامه ریزی دو تیم به لیگ یک سقوط و دو تیم به لیگ برتر صعود نمایند.

روشن اخگر جوانگرایی و استعدادیابی را از اقدامات مهم انجمن والیبال نشسته برشمر و اضافه نمود: درصدد هستیم تا بازیکنان مستعد را از آموزش و پرورش استثنایی و بهزیستی شناسایی کنیم. چون به عنوان مثال بازیکنان تیم استان تهران که در لیگ برتر شرکت کرد سن بازیکنان بالا بود و تصمیم گرفتیم ترکیب تیم را جوان کنیم، اما یکی از برنامه های دو یا سه ساله ما جوان کردن بازیکنان است.

وی درباره برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: سال گذشته برای تیم ملی اردوهای آمادگی برگزار کردیم شرایط اقتصادی اجازه نداد این تیم را برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه بازی های المپیک در کانادا اعزام کنیم که ملی پوشان ناراحت و افسرده شدند اما با شروع لیگ برتر و فراهم شدن شرایط اردوهای تیم ملی را برگزار خواهیم کرد و اگر استعدادهایی را کشف کنیم و برای تیم ملی آماده کنیم آنها را به ترکیب اضافه خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1319

به "اخگر: داوران والیبال نشسته از سه سال گذشته دستمزدی نگرفتند، بعضی کرونا را بهانه کردند تا در لیگ برتر قضاوت نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخگر: داوران والیبال نشسته از سه سال گذشته دستمزدی نگرفتند، بعضی کرونا را بهانه کردند تا در لیگ برتر قضاوت نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید