اجرای 700 مورد بازرسی و پلمب 23 واحد گردشگری متخلف در اردبیل

به گزارش یادداشت سریع، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: از 12 اسفندماه سال گذشته تا به امروز بیش از 700 مورد نظارت بر اماکن گردشگری استان انجام یافته که منجر به پلمب 23 واحد متخلف شده است.

اجرای 700 مورد بازرسی و پلمب 23 واحد گردشگری متخلف در اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل، نادر فلاحی ظهر امروز 12 فروردین ماه 99، با اعلام این خبر بیان داشت: اکیپ های نظارتی به صورت شبانه روزی و مستمر در تمامی شهرستان ها فعال هستند و در این مدت بیش از 20 شکایت از اماکن گردشگری در سطح استان واصل شده بود که موردبررسی قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: در بازدیدهای اجرا شده و گزارش های مردمی مواردی از تخلف از سوی برخی افراد سود جو که با سوءاستفاده از تعطیلی مراکز اقامتی رسمی اقدام به اجاره منازل شخصی خود به صورت غیرقانونی می کردند، مشاهده شد که با همکاری مراجع محترم انتظامی رسیدگی و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

او با اشاره به تعطیلی تمامی مراکز گردشگری استان بدلیل شیوع بیماری کرونا گفت: از مردم عزیز تقاضا می کنم سفرهای خود را کنسل نکنند بلکه به تعویق بیندازند تا در آینده ای نزدیک و پس از غلبه بر بیماری استان اردبیل میزبانی متفاوت برای شما باشد.

فلاحی همچنین با اشاره به انتشار صدها محتوای معرفی جاذبه های استان در بستر وب از مردم خواست تا جاذبه های گردشگری استان را از طریق محتواهای منتشر شده در فضای مجازی، سایت ها و نرم افزار فعال این حوزه دنبال کنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 927

به "اجرای 700 مورد بازرسی و پلمب 23 واحد گردشگری متخلف در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 700 مورد بازرسی و پلمب 23 واحد گردشگری متخلف در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید