طراحی سایت: اتصال نرم افزار حسابداری به سایت

به گزارش یادداشت سریع، در حال حاضر ارتباط نرم افزار حسابداری با فروشگاه اینترنتی یکی از دغدغه های اصلی مدیران فروشگاه های اینترنتی می باشد. با رشد و توسعه تجارت اینترنتی و افزایش تراکنش ها، احتیاج به مدیریت اقتصادی و ثبت اتوماتیک فرآیندها بیشتر می گردد. استفاده از نرم افزار حسابداری با افزایش دقت، کاهش خطای انسانی و افزایش سرعت ثبت تراکنش ها می تواند راه حلی اساسی باشد. در این مقاله با نحوه اتصال نرم افزار حسابداری به فروشگاه اینترنتی آشنا می شویم و مزایای داشتن آن را بیان می کنیم.

طراحی سایت: اتصال نرم افزار حسابداری به سایت

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

علت اتصال نرم افزار حسابداری به سایت

امروزه بعضی از صاحبان کسب و کار اقدام به تهیه وب سایت فروشگاهی آنلاین در محیط ووکامرس می نمایند. این افراد با چالش اتصال نرم افزار حسابداری با ووکامرس برای مدیریت و استفاده از وب سایت خود برای انجام فرآیندهای اقتصادی روبرو هستند. زمانی که نرم افزار حسابداری شما به ووکامرس متصل است، به راحتی می توانید تمام فرآیندهای اقتصادی خود را مدیریت کنید. اما آن دسته از افرادی که از نرم افزار حسابداری آنها استفاده می نمایند به ووکامرس متصل نیستند، به علت مدیریت فروشگاه اینترنتی خود، باید مبالغ ثبت شده در انبار را هم در نرم افزار حسابداری و هم در ووکامرس در بازه های زمانی مختلف به روز نمایند. یکی از مزایای اتصال نرم افزار حسابداری به ووکامرس برای صاحبان مشاغل، عدم احتیاج به به روز رسانی اطلاعات مشتریان و قیمت گذاری در نرم افزار حسابداری و محیط ووکامرس است. بر این اساس، آنها فقط باید اطلاعات را در یک محیط به روز نمایند. از طرفی برای دریافت گزارشات اقتصادی احتیاجی به دریافت گزارش از هر دو محیط مجزا ندارید، بر اساس ارتباط نرم افزار حسابداری با ووکامرس می توانید تنها یک گزارش تهیه کنید.

به طور پیش فرض، مشاغل سنتی از نرم افزارهای حسابداری مانند هلو، سپیدار سیستم و … استفاده می نمایند.

در اینجا فرض می کنیم که شما از فروشگاه ساز ووکامرس برای فروشگاه اینترنتی خود استفاده نموده اید. اگر چنین است، باید با مسائل زیر روبرو شده باشید:

هر بار که موجودی کالا تغییر می نماید، باید نرم افزار حسابداری و موجودی ووکامرس خود را به روز کنید.

برای هر گزارش باید به ووکامرس و یک بار به نرم افزار حسابداری خود مراجعه کنید.

اطلاعات مشتری یکپارچه نیست.

به روز رسانی اطلاعاتباید به طور جداگانه در هر دو مکان انجام گردد.

همه اینها به این معنی است که سیستم مدیریت فروش و حسابداری شما یکپارچه نیست که بسیار آزاردهنده است. برای جلوگیری از این مسائل و صرفه جویی در وقت و هزینه می توانید این دو نرم افزار را به هم متصل کنید.

اتصال نرم افزار حسابداری به ووکامرس در وردپرس

در حال حاضر نرم افزار حسابداری پیشرفته قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. همانطور که می دانید نرم افزار حسابداری بر روی کامپیوتر نصب شده و فروشگاه شما بر روی بستر وب قرار گرفته است. پس در قدم اول باید از نرم افزارهای پیشرفته و به روز حسابداری بهره ببرید.

نرم افزارهایی مانند نرم افزار حسابداری سپیدار در حال حاضر جزو نرم افزارهای مدرن اقتصادی و حسابداری هستند که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند. علاوه بر این، همه نرم افزارهای حسابداری و اقتصادی باید دارای یک API باشند که بتواند به WooCommerce متصل گردد.

اگر از نرم افزارهای قدیمی استفاده می کنید که فقط روی کامپیوتر نصب شده اند و قابلیت اتصال به اینترنت را ندارند و سرویس هایی مانند REST API در آنها تعبیه نشده است، قطعا نه تنها به ووکامرس، بلکه به ووکامرس متصل نمی شوند.

برای اینکه بدانید نرم افزار حسابداری شما قابلیت اتصال با ووکامرس را دارد در اولین قدم باید پیش احتیاجهای اتصال نرم افزار حسابداری با ووکامرس را بدانید که در آموزش بعدی به آنها اشاره شده است.

وردپرس به عنوان یکی از سیستم های مدیریت محتوا بر اساس افزونه هایی که معرفی می نماید، می تواند امکانات زیادی را برای وب سایت شما فراهم کند. داشتن نرم افزار حسابداری می تواند مدیریت اقتصادی را برای صاحبان مشاغل آسان کند. بر این اساس نرم افزار حسابداری نصب شده بر روی کامپیوتر باید به وسیله افزونه های موجود در سیستم مدیریت محتوای وردپرس بتواند به وب سایت شما متصل گردد. این عملکرد را می توان بر اساس سرویس هایی مانند apl یا Rest ایجاد کرد. با این حال، می توانید نرم افزار حسابداری را که قابلیت اتصال به وب را دارد به ووکامرس یا هر فروشگاه آنلاین متصل کنید.

ما در آریا تراز راه حلی برای اتصال سایت فروشگاهی به نرم افزارهای حسابداری مختلف به وسیله API ارائه نموده ایم. برای اتصال مقرون به صرفه و سریع با برترین کیفیت نرم افزار و پشتیبانی عالی، از دموهای ما بهره ببرید یا با ما تماس بگیرید.

نحوه اتصال سپیدار به فروشگاه اینترنتی

بر اساس اتصال ووکامرس به سپیدار به راحتی می توانید از شرایط حسابداری مطلوب در فروشگاه اینترنتی خود برخوردار شوید. برای این منظور می توانید از رابط API برای اتصال حسابداری سپیدار به سایت بهره ببرید. بر این اساس می توانید با کارشناسان آریا تراز تماس بگیرید.

مزایای نرم افزار حسابداری متصل به سایت

نرم افزار حسابداری مربوط به فروشگاه اینترنتی دسترسی سریع به اطلاعات را برای کاربران فراهم می نماید. این برای رشد و توسعه سریع کسب و کار بسیار مهم است. در زیر به مزایای نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی می پردازیم.

استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاه آنلاین آسان است

بخش بزرگی از عملیات حسابدار در نرم افزار حسابداری فروشگاه های اینترنتی به صورت اتوماتیک و بدون احتیاج به دانش و تجربه بالای کاربر در زمینه حسابداری انجام می گردد.

کلیه اطلاعات موجودی فروشگاه اینترنتی به صورت لینک به نرم افزار حسابداری می باشد

مهمترین مزیت نرم افزار حسابداری مربوط به فروشگاه اینترنتی این است که تمامی اطلاعات مربوط به محصولات فیزیکی موجود در وب سایت فروشگاه به صورت مستقیم با نرم افزار مرتبط می باشد. به عنوان مثال، هنگامی که یک محصول در وب سایت فروخته می گردد، به طور اتوماتیک از موجودی موجود در نرم افزار کسر می گردد. این امر از فروش اینترنتی کالاهایی که در انبار موجود نیستند جلوگیری می نماید. فروش آنلاین کالای بدون موجودی مسائل متعدد و زمان بری را برای صاحبان فروشگاه ایجاد می نماید. به همین علت مدیریت موجودی در فروشگاه های اینترنتی بسیار مهم است.

ثبت سند اقتصادی و لینک به فاکتور

تاریخ تراکنش، حساب گیرنده، مبلغ پرداخت، شماره فاکتور و مبلغ به صورت اتوماتیک در سیستم نرم افزار ثبت می گردد. در نرم افزار حسابداری مرتبط با فروشگاه اینترنتی، فاکتور خرید هر مشتری به صورت اتوماتیک در نرم افزار حسابداری ثبت و از موجودی موجود در انبار کسر می گردد. یکی از مزایای مهم ثبت فاکتور خرید اتوماتیک کاهش خطای انسانی و افزایش سرعت و دقت در ثبت فاکتور می باشد. با ثبت اتوماتیک بسیاری از فرآیندها در نرم افزار حسابداری، وظایف حسابداران کاهش می یابد. اگر قصد اطلاع از نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم دارید میتوانید به سایت آریا تراز مراجعه فرمایید.

منبع: اتاق
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2263

به "طراحی سایت: اتصال نرم افزار حسابداری به سایت" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی سایت: اتصال نرم افزار حسابداری به سایت" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: اتصال نرم افزار حسابداری به سایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید