دو ساعت ابتدایی Dragons Dogma 2 را به صورت رایگان تجربه کنید

به گزارش یادداشت سریع، اگر برای خرید و تجربه بازی Dragons Dogma 2 وسوسه شده اما هنوز نتوانسته اید تصمیمی قطعی در این رابطه بگیرید، خبر خوبی برای تان دارم: اکنون کپکام به تمام بازیکنان این فرصت را داده تا 2 ساعت ابتدایی بازی دراگونز دوگما 2 را به صورت رایگان تجربه نمایند.

دو ساعت ابتدایی Dragons Dogma 2 را به صورت رایگان تجربه کنید

این نسخه آزمایشی رایگان تا تاریخ 17 جولای 2024 (27 تیر 1403) برای کاربران پلی استیشن 5 در دسترس است. کاربران ایکس باکس و فروشگاه استیم هم تا تاریخ 18 جولای 2024 (28 تیر 1403) می توانند از این محتوای رایگان استفاده کنند.

توجه داشته باشید اگر بعد از تجربه نسخه رایگان تصمیم به خرید این اثر گرفتید، می توانید تمام پیشرفت های خود را به نسخه کامل بازی انتقال دهید. بازی Dragons Dogma 2 در حال حاضر روی تمامی پلتفرم ها با تخفیف به فروش می رسد. کاربران پلی استیشن و ایکس باکس می توانند این بازی را با تخفیف 30 درصدی و کاربران استیم هم با تخفیف 20 درصدی خریداری کنند.

صفحه رسمی بازی دراگونز دوگما در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) نوشت: دو ساعت از بازی Dragons Dogma 2 را با یک نسخه آزمایشی رایگان که برای استیم، ایکس باکس سری اس/ایکس و پلی استیشن 5 در دسترس قرار گرفته، تجربه کنید. بعلاوه Dragons Dogma 2 در حال حاضر با تخفیف به فروش می رسد. در نقش ارایزن، خود را برای نبرد آماده نموده و ماجراجویی را شروع کنید.

اخیرا یک به روزرسانی برای بازی Dragons Dogma 2 منتشر شد که اجرای بازی در تمامی پلتفرم ها را بهبود بخشید. این آپدیت بعلاوه یک سری ویژگی برای بازیکنان پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس/ایکس نظیر تغییر تنظیمات گرافیکی به سطح high و low را اضافه نمود. کاربران کنسول ها بعلاوه می توانند از این به بعد گزینه خروجی 120 هرتز را به انتخاب خود خاموش یا روشن کنند. کپکام اظهار داشت قرار دادن تنظیمات گرافیکی روی سطح low باعث می گردد بازی روی کنسول با فریم ریت بهتری اجرا گردد و اضافه نمود برای به روزرسانی های آینده نیز برنامه های بیشتری برای بهبود نرخ فریم بازی آماده نموده اند.

بازی دراگونز دوگما 2 یک محصول موفقیت آمیز برای کمپانی کپکام بوده است. این عنوان در کمتر از 2 هفته پس از انتشار، توانست 2.5 میلیون نسخه بفروشد. این اثر در حال حاضر برای کنسول های پلی استیشن 5، ایکس باکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و رایانه های شخصی در دسترس است و همان طور که در بالا اشاره کردیم می توانید طی این مدت زمان محدود، آن را با تخفیف از پلتفرم های مختلف خریداری نمایید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 تیر 1403 بروزرسانی: 13 تیر 1403 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2491

به "دو ساعت ابتدایی Dragons Dogma 2 را به صورت رایگان تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو ساعت ابتدایی Dragons Dogma 2 را به صورت رایگان تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید