آرد نانوایی های ایران استاندارد جهانی دارد ، تهران بیش ترین مصرف کننده آرد در کشور

به گزارش یادداشت سریع، رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی گفت: ما از منظر ماشین آلات فراوری آرد حرف اول را در جهان می زینم.

آرد نانوایی های ایران استاندارد جهانی دارد ، تهران بیش ترین مصرف کننده آرد در کشور

محمدجواد کرمی رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی در گفت وگو با خبرنگار درباره شرایط فراوری آرد در کشور اظهار کرد: از منظر ماشین آلات فراوری آرد حرف اول را در دنیا می زنیم.

رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی با اشاره به اینکه گندم با استاندارد در اختیار کارخانجات قرار می گیرد، توضیح داد: این امر سبب می گردد که آرد با کیفیت در اختیار نانوایان قرار گیرد.

کرمی در ادامه اعلام کرد: سال جاری، بخش اصلی گندم دیمی و آبی که از استان های گلستان، خوزستان که به عنوان بهترین گندم محسوب شوند وارد تهران و کل کشور قرار گیرد.

رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی با بیان اینکه سال جاری، کیفیت آرد نسبت به سال گذشته بهتر شده است، اظهار کرد: امیدواریم که این فرایند در سال های آینده هم به همین منوال، پیش برود.

کرمی در ادامه گفت: تهران بیشتر مصرف کننده گندم است و بیشتر از استان های گلستان، خوزستان، فارس وارد کشور می گردد. قرار است طی یک یا 2 ماه آینده، گندم از روسیه وارد کشور گردد.

رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی با اشاره به اینکه نان های حجیم و نیمه حجیم، یکی از نان های پرمصرف در دنیا است اضافه نمود: با رشد شهرنشینی در ایران، فراوری و مصرف این دسته از نان ها، رونق یافته و عرضه آن بیشتر شده است.

کرمی با اشاره به اینکه نیرو های نظارتی بر تمام نانوایی ها نظارت دارند، یادآور شد: هموطنان در صورت مشاهده هر گونه افزایش نرخ و فروش با قیمت های غیرمتعارف، آن را به نزدیکترین اتحادیه نانوایی خود اطلاع دهند تا بتوان به آن رسیدگی کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 746

به "آرد نانوایی های ایران استاندارد جهانی دارد ، تهران بیش ترین مصرف کننده آرد در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرد نانوایی های ایران استاندارد جهانی دارد ، تهران بیش ترین مصرف کننده آرد در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید