آخرین شرایط مهاجرت به کانادا ، ثبت یک رکورد تازه از مهاجرت

به گزارش یادداشت سریع، به گزارش خبرنگاران، کانادا سال جاری بیش از 401 هزار مهاجر را به طور دائم اسکان داده و هدف معین شده برای پذیرش مهاجر در سال گذشته را محقق نموده است. سال جاری کانادا بیشترین مهاجر را نسبت به تمام سال های قبل پذیرفته است.

آخرین شرایط مهاجرت به کانادا ، ثبت یک رکورد تازه از مهاجرت

روز پنجشنبه دولت فدرال کانادا اظهار داشت که علیرغم شیوع کرونا ورود مهاجر به این کشور به حدابیشتر ظرفیت خود رسیده است. این مساله باعث شد مرزهای کانادا بیشتر اوقات سال بر روی مهاجران بسته گردد.

سال گذشته به علت بسته شدن مرزها در پی شیوع کرونا، کانادا سیاست های مهاجرت خود را تغییر داد. این دولت تصمیم گرفت اقامت موقت دانشجویان بین المللی و نیروی کار خارجی را دائمی نماید و به شهروندان خود بیفزاید.

وزیر مهاجرت کانادا در بیانیه ای گفت:با وجود مبارزه با پاندمی کرونا، ما بیشترین استفاده را از استعدادهای درون مرزهایمان نموده ایم.

به نقل از بلومبرگ، این روش جواب داده و کانادا به بیشترین تعداد افراد جدیدالورود رسیده است و رکورد سال 1913 را در این مورد شکست. کانادا به اندازه زیادی بر مهاجران خود به عنوان محرک اصلی رشد مالی تکیه می نماید. به طوری که نیروی کار خارجی تقریبا تمامی فرصت های شغلی را در دهه گذشته از آن خود نموده اند.

کانادا مانند دیگر کشورها با پیر شدن حمعیت بومی خود و کاهش نرخ زاد و ولد روبرو است اما توانسته است سریع ترین نرخ رشد جمعیت را در چند سال اخیر ثبت کند. وزیر مهاجرت کانادا در مصاحبه ای در ماه گذشته گفت که با افزایش ظرفیت پذیرش مهاجر برای جبران کمبود نیروی کار موافق است. ظرفیت چند سال آینده برای پذیرش مهاجر باید تا نیمه های ماه فوریه به مجلس کانادا تحویل داده گردد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2208

به "آخرین شرایط مهاجرت به کانادا ، ثبت یک رکورد تازه از مهاجرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط مهاجرت به کانادا ، ثبت یک رکورد تازه از مهاجرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید