یک شبکه تلویزیونی هندی اولین مجری هوش مصنوعی خود را معرفی کرد، فیلم

به گزارش یادداشت سریع، دیجیاتو نوشت: یک شبکه تلویزیونی هندی اعلام نمود با هوش مصنوعی، مجری جدیدی ساخته است که اخبار را به دو زبان روایت خواهد نمود.

یک شبکه تلویزیونی هندی اولین مجری هوش مصنوعی خود را معرفی کرد، فیلم

یک شبکه خبری خصوصی در استان اودیشای هند می خواهد برای اولین بار از یک مجری ساخته شده با هوش مصنوعی به نام لیسا استفاده کند. این هوش مصنوعی در قالب یک زن ظاهر می گردد و اخبار را در پلتفرم های شرکت OTV Network ارائه می نماید.

صفحه رسمی OTV با انتشار ویدیویی، از اولین مجری خبر ساخته شده با هوش مصنوعی برای اجرا در تلویزیون خود رونمایی کرد. لیسا در این ویدیو خودش را معرفی می نماید و شرح می دهد که OTV به عنوان اولین شبکه تلویزیون خصوصی در استان اودیشا حدود 25 سال پیش تأسیس شد و حالا با این مجری تازه نه تنها فصل تازه ای را شروع می نماید، بلکه تحولی بزرگ را در صنعت شبکه های تلویزیونی هند ایجاد خواهد نمود.

با وجود اینکه لیسا می تواند به زبان های زیادی سخن بگوید، اما این هوش مصنوعی درحال حاضر اخبار را تنها به زبان اودیا و انگلیسی روایت خواهد نمود. در بیانیه مطبوعاتی این شرکت آمده: اقداماتی درحال انجام است تا لیسا در روزهای آینده بتواند روان تر به زبان اودیا صحبت کند.

مجری هوش مصنوعی شبکه OTV بهینه سازی خواهد شد

لیتیشا مانگات پندا، رئیس بخش تجارت دیجیتال OTV، می گوید آموزش لیسا به زبان اودیا کار بسیار سختی بوده است، اما آن ها می توانند به این مهم دست پیدا نمایند. البته او تأکید نموده است که کار روی این پروژه همچنان ادامه دارد و این شرکت امیدوار است لیسا را به نقطه ای برساند که این هوش مصنوعی به راحتی بتواند با بقیه تعامل داشته باشد.

پندا با اشاره به عظمت این پروژه و اثر آن بر دنیای پخش تلویزیونی و خبرنگاری دیجیتال گفت: [لیسا] همکاری فوق العاده خواهد بود چون می تواند کارهای تکراری را انجام دهد و به خبرنگاران اجازه دهد روی کارهای خلاقانه تر تمرکز نمایند و اخبار باکیفیت تری را در اختیار مردم اویشا بگذارند.

پیش تر در ماه آوریل یک مجله خبری کویتی هم از هوش مصنوعی تازهی برای ارائه اخبار به نام فضه رونمایی نموده بود. این مجری در قالب زنی در با موهای بور در شبکه های اجتماعی این شبکه به نمایش گذاشته شد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 تیر 1402 بروزرسانی: 25 تیر 1402 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2447

به "یک شبکه تلویزیونی هندی اولین مجری هوش مصنوعی خود را معرفی کرد، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شبکه تلویزیونی هندی اولین مجری هوش مصنوعی خود را معرفی کرد، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید