کومان: کار کردن با مسی را بسیار دوست دارم، در جستجوی 20 بازیکن آماده و سرحال هستم

به گزارش یادداشت سریع، سرمربی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا در نشست خبری صحبت هایی را مطرح نمود.

کومان: کار کردن با مسی را بسیار دوست دارم، در جستجوی 20 بازیکن آماده و سرحال هستم

به گزارش ، رونالدو کومان که شب گذشته به عنوان سرمربی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا انتخاب شده بود امروز قرارداد خود را با بارتمئو (رئیس باشگاه بارسلونا) به امضا رساند و در نشست خبری شرکت کرد.

او در رابطه با لیست فروش تیم بارسلونا گفت: به طور قطع تصمیمات من در راستای صلاح تیم خواهد بود. از این موضوع آگاه هستم که بازیکنان به دنبال اثبات توانایی های خود هستند، اما من پیش از این در این باره تصمیم گیری کرده ام. البته به نظر من بازیکنی که سنش به بالای 30 سال رسیده، الزاما فوتبالش به اتمام نرسیده است. ما در جستجوی 20 بازیکن آماده و سرحال هستیم.

کومان درباره جدایی احتمالی لوئیز سوارز بیان نمود: هر تصمیمی که درباره کسی بگیرم قطعاً تنها با خود بازیکن صحبت خواهم کرد و هیچ چیزی را در اینجا اعلام نخواهم کرد.

سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا در رابطه با دی یونگ و جذب احتمالی فن دِبیک گفت: به عقیده من دی یونگ فصل گذشته در پستی که در آن تخصص دارد به کار گرفته نشد. او فصل سختی را پشت سر گذاشت. با این حال ما باید در خصوص بازیکنان با توجه به بسیاری از شرایط از جمله سن و سالشان تصمیم گیری کنیم. در رابطه با فن دِبیک هم باید بگویم که به نظر من او بازیکن بسیار خوبی است، اما قصد ندارم درباره بازیکنان تیم های دیگر در اینجا صحبت کنم.

او در خصوص بازگشت کوتینیو به بارسلونا گفت: کوتینیو بعد از سرانجام لیگ قهرمانان اروپا بازیکن بارسلونا خواهد بود. با این حال باید شرایطش را مورد بررسی قرار دهم و در تمرینات با او مذاکره کنم.

کومان در رابطه با شکست سنگین بارسلونا مقابل بایرن مونیخ خاطر نشان کرد: به نظر من بارسلونا حتی اگر در برابر تیم قدرتمندی مانند بایرن مونیخ نیز به میدان برود نباید به این شکل با شکست روبرو شود. فکر می کنم که شب غم انگیزی برای بارسلونا در آن مسابقه رقم خورد. هدف من در اینجا فقط برنده شدن است.

او در تمجید از با لیونل مسی گفت: مسی بهترین بازیکن دنیا است و شما او را در تیم تان می خواهید. او یک برنده واقعی است. مسی با باشگاه بارسلونا قرارداد دارد و امیدوارم که او سال ها در اینجا به کار خود ادامه دهد. نمی دانم که آیا می توانم او را مجاب به ماندن کنم یا خیر. به عنوان مربی کار کردن با مسی را بسیار دوست دارم. من سرمربی هستم و در خصوص تمام بازیکنان تصمیم گیری می کنم نه فقط مسی. با این حال او با سایرین متفاوت است چرا که کاپیتان ماست.

کومان در سرانجام شرح داد: امروز روزی است که من بسیار شاد و سربلند هستم. همه می دانند بارسلونا برای من چه معنایی دارد. اینجا خانه من است. فوتبال چیزی است که باید از آن فقط لذت برد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1220

به "کومان: کار کردن با مسی را بسیار دوست دارم، در جستجوی 20 بازیکن آماده و سرحال هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: کار کردن با مسی را بسیار دوست دارم، در جستجوی 20 بازیکن آماده و سرحال هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید