زیدان: باید روی کار خودمان تمرکز کنیم نه بارسلونا!، گل دوم بنزما فوق العاده بود

به گزارش یادداشت سریع، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی پرگل کهکشانی ها مقابل والنسیا به تمجید از مهاجم فرانسوی و هافبک بلژیکی اش پرداخت.

زیدان: باید روی کار خودمان تمرکز کنیم نه بارسلونا!، گل دوم بنزما فوق العاده بود

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان که تیم تحت هدایتش بامداد امروز (آدینه) در چارچوب هفته بیست ونهم لالیگای اسپانیا با نتیجه 3 بر صفر مقابل میهمان خود، والنسیا به فزونی دست یافت، پس از این بازی در تمجید از مهاجم فرانسوی اش که با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، شمار گل های زده خود با پیراهن این تیم را به 243 گل رساند و از رکورد 242 گل زده فرانس پوشکاش گذشت و به رده پنجم فزونین گلزنان تاریخ باشگاه رئال مادرید صعود کرد، گفت: گل دوم بنزما بابت حرکت و تمام کنندگی اش فوق العاده بود. برای کریم بابت گل هایی که در این بازی زد، مسرورم.

سرمربی فرانسوی کهکشانی ها همچنین در تمجید از هافبک بلژیکی اش که در بازگشت از مصدومیت بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشته است، گفت: اِزار بازی واقعاً خوبی را از خود به نمایش گذاشت. او به لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی بود و 80 دقیقه هم بازی کرد. گاهی با خود فکر می کنید که ادن خسته شده است، اما به ناگهان او توپ را برمی دارد و با سرعت حرکت می نماید.

زیزو که شاگردانش با این برد خانگی در استادیوم دی استفانو فاصله دو امتیازی خود با بارسلونای صدرنشین را حفظ کردند، درباره رقابت برای قهرمانی لالیگا نیز اظهار داشت: ما می دانیم که رقابت برای قهرمانی می تواند تا انتها به همین شکل باشد، اما امروز می توانیم بابت کاری که در این بازی کردیم، مسرور باشیم.

وی توضیح داد: بازیکنان ما در زمین می جنگند و باید به آنها بابت این پیروزی تبریک گفت، چون بازی کاملی را از خود به نمایش گذاشتند. حالا باید تنها به بازی بعدی مقابل رئال سوسیه داد فکر کنیم.

زیدان در انتها در مورد ملاقات بامداد فردای بارسلونا با سویا تأکید کرد. ما می دانیم شرایط به چه صورتی است. من بازی بارسلونا با سویا را تماشا خواهم کرد، اما ایده ای در سر ندارم که آیا ممکن است بارسا لغزشی داشته باشد یا خیر! ما باید روی کار خودمان تمرکز کنیم.

رئال مادرید که در حال حاضر با 62 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لالیگا جای دارد و در تعقیب بارسلونای 64 امتیازی است، در بازی بعدی خود بامداد روز دوشنبه باید در خانه رئال سوسیه داد به میدان برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1069

به "زیدان: باید روی کار خودمان تمرکز کنیم نه بارسلونا!، گل دوم بنزما فوق العاده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: باید روی کار خودمان تمرکز کنیم نه بارسلونا!، گل دوم بنزما فوق العاده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید