کد مخفی گوشی های سامسونگ که عمر باتری را افزایش می دهد!

به گزارش یادداشت سریع، روزیاتو نوشت: طبق گفته یک متخصص تکنولوژی، صاحبان سامسونگ می توانند کدی مخفی را در گوشی هوشمند خود وارد نمایند که عمر باتری آن را در عرض چند ثانیه افزایش می دهد. پرنس تک آفیشال در تیک تاک این کد را فاش کرد که به گفته او می تواند عمر باتری یک دستگاه سامسونگ را حفظ دهد.

کد مخفی گوشی های سامسونگ که عمر باتری را افزایش می دهد!

این کد جادویی که پرنس تک توصیف می نماید عبارت است از: #9900#.

  • 2024 سال سرنوشت ساز برای ما و بیگانگان!

این کد باید در صفحه ای وارد گردد که شماره تلفن را وارد می کنید.

پس از وارد کردن، شما به منوی پیشرفته ای به نام SysDump راهنمایی می شوید.

در این منو، باید روی گزینه Battery stats Reset بزنید. اگر روی این گزینه کلیک کنید، پیامی در پایین صفحه نمایش ظاهر می گردد که می گوید ریست باتری شما صورت گرفته است.

کاری که دکمه Battery stats Reset انجام می دهد این است که باتری اندروید را مجدداً تنظیم می نماید. این کار برای سلامتی باتری گوشی شما لازم است و باید هر چند ماه یک بار انجام گردد. استفاده طولانی مدت از هر دستگاهی می تواند باعث تخریب باتری آن گردد و ظرفیت آن را نسبت به زمانی که نو بوده کاهش دهد.

با این حال، اندروید این کاهش را در نظر نمی گیرد و باعث می گردد نمایشگر سطح باتری روی دستگاه شما نادرست باشد. عدم تطابق بین ظرفیت واقعی باتری و درصد نشان داده شده روی دستگاه می تواند باعث گردد شارژ باتری شما زودتر تمام شده و گوشیتان خاموش گردد.

اما تنظیمات باتری به وسیله دکمه Batterystats Reset، می تواند سیستم عامل اندروید را مجبور کند این کاهش را در نظر بگیرد و درصد نمایش داده شده باتری را اصلاح نماید. در حالی که تنظیم باتری دقیقاً عمر باتری گوشی شما را افزایش نمی دهد، اما به جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی طول روز یاری می نماید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 دی 1402 بروزرسانی: 19 دی 1402 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2482

به "کد مخفی گوشی های سامسونگ که عمر باتری را افزایش می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کد مخفی گوشی های سامسونگ که عمر باتری را افزایش می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید