کبک از 444 متقاضی برای دریافت گواهی انتخاب اقامت دائم دعوت کرد

به گزارش یادداشت سریع، جدیدترین خبرهایی که به دست خبرنگاران رسیده از این حکایت دارند که استان کبک در تاریخ 19 سپتامبر برای 444 متقاضی مهاجرت دعوتنامه صادر کرد تا آنها بتوانند تقاضای خود را برای دریافت گواهی انتخاب کبک یا به اختصار CSQ ارائه کنند.

کبک از 444 متقاضی برای دریافت گواهی انتخاب اقامت دائم دعوت کرد

در این پذیرش، متقاضیان برنامه مهاجرتی Quebec Skilled Worker که در سیستم Arrima ابراز تمایل یا EOI خود را ثبت کرده بودند و در اصلاحات مهاجرتی مورخ 16 ژوئن 2019 درخواست مهاجرتشان رد شده بود هدف گرفته شدند. این متقاضیان واجد شرایط زیر بودند:

  • درخواست آنها که از طریق برنامه Quebec Skilled Worker صادر شده بود، مطابق با بند 28 قانون افزایش شکوفایی اجتماعی-اقتصادی و تامین نیازهای بازار کار از طریق جذب موفقیت آمیز مهاجران ملغی شده بوده است؛ و
  • قبل از 17 دسامبر 2019 تمایل خود را وزارت مهاجرت ابراز کرده اند؛ و
  • در یکی از دو شرایط زیر قرار داشته اند: درخواستشان که به موجب قانون مزبور ملغی شده بود به موجب بند 5.01 مقررات مربوط به انتخاب اتباع خارجی ارائه شده است؛ در روز 16 ژوئن 2019 با ویزای کاری یا تحصیلی مطابق با مقررات حمایت از پناهندگان و مهاجران در کبک حضور داشته اند.

گفتنی است سال پیش بود که کبک از پورتال Arrima رونمایی کرد؛ این سیستم برای دریافت EOI از طریق برنامه Quebec Skilled Worker طراحی شده است و درخواست متقاضیان را مدیریت می کند. EOI درخواست نیست بلکه صرفا راهی است برای اینکه متقاضی تمایل خود را به وزارت مهاجرت کبک جهت دریافت گواهی انتخاب کبک اعلام کند.

در سیستم تازه Arrima که مبتنی بر ابراز تمایل یا EOI است و جایگزین سیستم قبلی شده است، متقاضیان پروفایل می سارند و بر اساس عواملی نظیر سن، تحصیلات، حوزه تخصص، سابقه کار و تسلط بر زبان فرانسه امتیاز دریافت می کنند. متقاضیان بر اساس این امتیاز و عواملی نظیر کمبود نیروی کار در منطقه ها حاشیه ای استان کبک انتخاب می شوند تا درخواست خود را برای دریافت CSQ ارائه کنند.

متقاضیانی که CSQ دریافت می کنند درخواست اقامت دائم خود را به وزارت مهاجرت فدرال ارائه می کنند و پس از آزمایش های پزشکی و عدم سوء پیشینه موثر اقامت دائم کانادا را دریافت می کنند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1963

به "کبک از 444 متقاضی برای دریافت گواهی انتخاب اقامت دائم دعوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کبک از 444 متقاضی برای دریافت گواهی انتخاب اقامت دائم دعوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید