پژو با لوگوی جدید به خیابان ها می آید
به گزارش یادداشت سریع، خودروسازی پژو فرانسه از لوگوی جدید خود که از این پس در همه محصولات و مراکز این شرکت استفاده خواهد شد، رونمایی کرد.
شرکت پژو (Peugeot) با معرفی لوگوی تازه می خواهد نقش بیشتری در صنعت خودروهای الکتریکی داشته باشد. این خودروساز همچنین در حال آماده سازی یک خودروی مسابقه ای هیبریدی است و میخواهد صندلی خود را در بازار ارتقا دهد.
پس از تأسیس گروه خودروسازی جدید استلانتیس (Stellantis) برند پژو در کنار اوپل (Opel) نقش اصلی را برای این خودروسازی بر عهده گرفته است و اکنون برای نمایش هرچه بیشتر این اقدام، پژو از نشان و هویت بصری تازه خود رونمایی نموده است. لوگویی که یازدهمین لوگو در تاریخ این شرکت است.
لوگوی تازه و به روز شده پژو در حقیقت به عنوان بخشی از هویت بصری تازه این شرکت فرانسوی رونمایی می گردد. در این لوگو بر سادگی و ظرافت تمرکز شده است اما این شرکت طراحی موسوم به تخت (Flat) که هم اکنون در برندهای دیگری مانند BMW و فولکس واگن دیده می گردد استفاده ننموده است. در لوگوی جدید هم چنین فونت پژو تغییر نموده و ساده تر شده است.
این لوگوی تازه تقریبا همه ویژگی های مرتبط با برند را بیان می نماید. سایت مشتریان پژو نخستین جایی است که این لوگوی تازه را به کار گرفته است و می خواهد چشمگیرتر، ساده تر و اثرگذارتر باشد و به همین منظور فرایند فروش آنلاین این شرکت هم آسان تر شده است. این لوگوی تازه همچنین در نمایشگاه های پژو، تبلیغات و شبکه های اجتماعی این برند استفاده شده است.
نخستین محصول واقعی این شرکت که از این لوگوی تازه بهره می برد، نسل بعدی پژو 308 است. این خودرو چندین بار در مراحل آزمایشی و البته با پوشش استتاری در خیابان دیده شده است و این طور که پیداست، دارای ظاهری گربه مانند خواهد بود. نخستین معرفی این مدل برای 18 مارس (28 اسفند) برنامه ریزی شده، بنابراین زمان زیادی تا دیدن لوگوی جدید پژو بر روی یک خودرو باقی نمانده است.
پژو 208 جایزه بهترین خودرو سال 2020 را به دست آورد
عکس ها: لوگوی جدید پژو
Credit: Peugeot
منبع: Motor1
منبع: دیجیکالا مگ