خاتمه اکران آنلاین جمشیدیه ، فروش بیش از 600 میلیون

به گزارش یادداشت سریع، فیلم سینمایی جمشیدیه به کارگردانی یلدا جبلی، با فروشی بیش از 635 میلیون به کار خود در اکران آنلاین فیلیمو و نماوا سرانجام داد.

خاتمه اکران آنلاین جمشیدیه ، فروش بیش از 600 میلیون

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، فیلم سینمایی جمشیدیه به کارگردانی یلدا جبلی در ژانر خانوادگی-اجتماعی از یازدهم آذر ماه 1399 وارد چرخه اکران آنلاین شد و با گذشت 30 روز از اکران آنلاین با فروش 31 هزار و 764 بلیت به سرانجام اکران آنلاین رسید.

دومین فیلم بلند سینمایی جبلی، روایت زندگی ترانه و امیر، زن و شوهر 34 و 37 ساله ای است که درست در شب تولد امیر درگیر یک حادثه می شوند و برای کشف حقایق نهفته در دل این حادثه، وارد راستا پیچیده ای می شوند که هر چه بیشتر در آن پیش می فرایند، امکان بازگشتشان کم و کمتر می گردد.

این فیلم توانست به فروش 635 میلیون و 280 هزار تومان دست پیدا کند و از لحاظ جدول فروش فیلیمو و نماوا صندلی سیزدهم فروش اکران آنلاین را به خود اختصاص داد.

سارا بهرامی، حامد کمیلی، پانته آ پناهی ها، سعید چنگیزیان، ستاره پسیانی، ندا جبرائیلی، شادی کرم رودی، محمد، ولی زادگان، کاوه کاتب، حمیرا نونهالی، لیلی فرهادپور، غلامرضا کیایی نژاد، حسین دالمن با حضور کیومرث پوراحمد، بهرام عظیمی و بهرنگ تنکابنی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم بازی می نمایند.

جمشیدیه در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شده است و از فردا چهاردهم دی 1399 وارد شبکه نمایش خانگی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1509

به "خاتمه اکران آنلاین جمشیدیه ، فروش بیش از 600 میلیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه اکران آنلاین جمشیدیه ، فروش بیش از 600 میلیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید