مراکز خرید پاتایا ، معرفی برترین بازارهای سنتی و مدرن (تور ارزان پاتایا)

به گزارش یادداشت سریع، تایلند یکی از مهم ترین مقاصد توریستی دنیا محسوب می شود و سالانه گردشگران بسیاری برای گذراندن تعطیلات خود به سواحل زیبای این کشور سفر می نمایند. پاتایا یکی از محبوب ترین و پرگردشگرترین شهرهای ساحلی تایلند می باشد. این شهر ساحلی امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری را برای مسافران و مهمانان خود آماده است. مراکز خرید پاتایا یکی از امکانات فوق العاده ایست که در این شهر وجود دارد. شما به راحتی می توانید یادگاری ها و سوغاتی های خود را از بازارهای پاتایا تهیه و از امکانات تفریحی این مراکز لذت ببرید. شاید بتوان خرید کردن را یکی از جذابیت های سفر به حساب آورد. حتی اگر علاقه مند به خرید نباشید، شهر پاتایا به این علت که یکی از مهم ترین شهرهای توریستی تایلند به شمار می آید، دارای بازارهای سنتی و مدرن بسیاری است. در این بازارها شما می توانید با خرید در پاتایا انواع کالاهای مورد نظر خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید. با ما همراه باشید تا با مراکز خرید و پاساژهای این شهر بیشتر آشنا شوید.

مراکز خرید پاتایا ، معرفی برترین بازارهای سنتی و مدرن (تور ارزان پاتایا)

از سفر با تور ارزان پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

سنترال فستیوال

ساختمان سنترال فستیوال بنای بلندی است که در پاتایای جنوبی و در بیچ رود (Beach Road) واقع شده است. این مرکز علاوه بر 313 فروشگاه، دارای امکانات تفریحی مانند سینما، رستوران، سالن بولینگ و ... نیز می باشد. در فروشگاه های سنترال فستیوال از بازارهای پاتایا شما می توانید انواع برندهای معروف جهان مانند زارا، نورس فیس و کلوین کلاین را مشاهده نمایید. برای گزینه خرید در پاتایا اگر قصد خرید لوازم الکترونیکی را از مراکز خرید پاتایا نیز داشته باشید، این مرکز برترین انتخاب برای شماست. زیرا مجموعه ای فوق العاده از محصولات الکترونیکی با برندهای متنوع و معتبر را می توانید در این مرکز پیدا کنید.7 طبقه از این ساختمان در اختیار مسافران و گردشگران قرار گرفته و سایر بخش آن متعلق به هتلی با نام هتل هیلتون است. . برای خرید می توانید در ساعات 11 صبح تا 11 شب به این مرکز مراجعه نمایید.

رویال گاردن پلازا

رویال گاردن یکی دیگر از مراکز خرید مشهور این شهر در مجموعه بازارهای پاتایا است که در پاتایای جنوبی واقع شده است. این ساختمان در سه طبقه و به شکلی متفاوت و جالب طراحی شده است. در این مجموعه فروشگاه های زیادی وجود دارند که می توانید انواع محصولات موردنظر خود از قبیل پوشاک، زیورآلات و ... را از آن ها تهیه نمایید. برای خوردن غذا و صرف نوشیدنی نیز می توانید به رستوران ها و کافه های فراوان این مرکز مراجعه نمایید. ساعت کاری این مجموعه از 10.30 دقیقه صبح آغاز شده و تا 11 شب ادامه دارد.

مرکز خرید مایک

مرکز خرید مایک(Mike) یکی از بازارهای پاتایا است که در خیابان شماره 2 در پاتایای جنوبی قرار گرفته است. شما می توانید انواع لباس، کیف و کفش، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... را در این فروشگاه پیدا کنید. بعلاوه یک استخر عمومی در بخش پشت بام این مرکز وجود دارد که می توانید برای استراحت و گذراندن ساعاتی خوش از آن استفاده نمایید. کافه کوچکی با چشم انداز ای رو به دریا در این مجموعه وجود دارد که با نوشیدنی های گرم و سرد از گردشگران و خریداران این مرکز پذیرایی می نماید. در مجموعه مراکز خرید پاتایا برای خرید از مایک می توانید از ساعت 10 صبح تا 11 شب به آن مراجعه نمایید.

مرکز خرید اونیو پاتایا

مرکز خرید اونیو پاتایا (پاتایا Avenue) یک مرکز خرید از بازارهای پاتایا در فضای باز است که در آن علاوه بر انواع کالاهای متنوع مانند پوشاک، زیورآلات، لوازم آرایش و ... می توانید کالاهای محلی و صنایع دستی این شهر را نیز خریداری نمایید. این مرکز یک تجربه متفاوت و مجذوب نماینده برای گردشگران و خرید در پاتایا می باشد. شما می توانید علاوه بر خرید از این مرکز از خیابان های اطراف آن نیز بازدید کنید.

مرکز خرید اوت لت

مرکز خرید اوت لت (Outlet) اولین اوت لت کشور تایلند و یکی از معروف ترین مراکز خرید شهر پاتایا می باشد. این مرکز به دوبخش اوت لت و پریمیوم فشن تقسیم می گردد. مرکز خرید اوت لت یکی ساختمان دوطبقه است که تعدادی از برندهای مشهور بین المللی و محلی در آن فعالیت می نمایند. این مرکز برای خرید انواع لباس های زنانه، بچگانه و ... مناسب است. شما می توانید لباس های فصل را با قیمت مناسب و لباس های فصل های گذشته را با تخفیف های عالیبا خرید در پاتایا خریداری نمایی. ساعت کاری این مرکز 10 صبح تا 10 شب می باشد. برای تهیه غذا نیز می توانید نودل های تایلندی و هات داگ و همبرگر را از دو رستوران این اوت لت خریداری نمایید.

بازار شناور پاتایا

بازارچه شناور پاتایا علاوه بر بازار، یکی از جاذبه های گردشگری شهر پاتایا نیز محسوب می گردد.نکته جالب توجه در این بازارچه، شناور بودن فروشنده ها بر روی آب است. آن ها محصولات خود را در یک قایق قرار داده و اقدام به فروش می نمایند. مشتریان برای خرید از آن ها می توانند قایقی را کرایه نموده و بر روی آب و در بین فروشنده ها به گشت و گزار بپردازند.پیشنهاد می کنیم در سفرتان به پاتایا از بازار شناور این شهر بازدید نمایید. خرید از این بازار تجربه نو و متفاوتی برای شما خواهد بود. به یاد داشته باشید که بازارچه شناور از 9 صبح تا 8 شب باز می باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 7 بهمن 1401 بروزرسانی: 7 بهمن 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2378

به "مراکز خرید پاتایا ، معرفی برترین بازارهای سنتی و مدرن (تور ارزان پاتایا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید پاتایا ، معرفی برترین بازارهای سنتی و مدرن (تور ارزان پاتایا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید