پاکسازی تفرجگاهها ومکانهای گردشگری کنار جاده ای در انتها تابستان

به گزارش یادداشت سریع، حسین عبیری گلپایگانی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان این مطلب اضافه کرد: در چند سال گذشته، به ویژه در فصل بهار و تابستان به علت استفاده بیش از حد مردم، گردشگران و مسافران از تفرجگاهها، مکانهای گردشگری و حاشیه های جاده ای و همچنین عدم مراعات نکات زیست محیطی توسط بعضی افراد، از جمله ریختن زباله ها در این مکانها، مقدار زیادی زباله به ویژه زباله های پلاستیکی در این مکانها دپو شده است.

پاکسازی تفرجگاهها ومکانهای گردشگری کنار جاده ای در انتها تابستان

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گفته وی، بنابراین بنا به پیشنهاد فعالان محیط زیست و دوستداران منابع طبیعی و گردشگری از دو سال پیش آخرین پنج شنبه و آدینه شهریور ماه به نام روز پاکسازی تفرجگاه ها و مکانهای گردشگری کنار جاده ای نامگذاری شده است.

این فعال محیط زیست گفت: با توجه به تجربه سالهای گذشته، سال جاری این مراسم در دو استان اردبیل و گیلان با حضور نمایندگان برخی از تشکلهای زیست محیطی کشور و به میزبانی فعالان محیط زیست و دوستداران منابع طبیعی دو استان برگزار می گردد.

عبیری توضیح داد: بر این اساس پاکسازی منطقه جنگلی فندقلو در گردنه حیران روز 26 شهریور در استان اردبیل ساعت 14 برگزار خواهد شد و پاکسازی منطقه جنگلی جاده اسالم به خلخال نیز در روز 27 شهریور در استان گیلان از ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 686

به "پاکسازی تفرجگاهها ومکانهای گردشگری کنار جاده ای در انتها تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکسازی تفرجگاهها ومکانهای گردشگری کنار جاده ای در انتها تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید