پاسخ آلگری به شایعه علاقمندی اش به راهنمایی منچستریونایتد

به گزارش یادداشت سریع، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به اخباری که اخیراً درباره تمایل او به راهنمایی شیاطین سرخ منتشر شده است پاسخ داد.

پاسخ آلگری به شایعه علاقمندی اش به راهنمایی منچستریونایتد

به گزارش خبرنگاران ، ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری پیش از بازی روز شنبه تیمش مقابل سامپدوریا در هفته نوزدهم سری A به خبر نشریه تایمز انگلیس درباره علاقه وی به راهنمایی منچستریونایتد گفت: من از وضعیتم در یوونتوس راضی ام. ما داریم کارهای فوق العاده ای انجام می دهیم و در کنار باشگاه می خواهیم به کار مان ادامه دهیم.

آلگری درباره بازی تیمش با سامپدوریا هم گفت: برای این بازی همه بازیکنان ما آماده اند حتی برناردسکی. ما یک بازی سخت داریم. سامپدوریا وضعیت خوبی دارد و حتی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امید دارد. در این بازی دانیله روگانی به میدان می رود و بونوچی استراحت می نماید. بین میدان دادن به الکس ساندرو و لئوناردو اسپناتزولا تردید دارم اما از عملکرد اسپیناتزولا راضی ام. البته وضعیت کیه لینی هم خوب است. باید سه امتیاز این بازی با بگیریم. باید از آخرین ذره انرژی باقی مانده مان هم قبل از رفتن به تعطیلات زمستانی استفاده کنیم.

آلگری در سرانجام گفت: فعلاً تیم وضعیت خوبی دارد و ما از 18 بازی 16 برد و دو تساوی داشته ایم. پس اگر بشنوم که کسی درباره بحرانی بودن اوضاع یوونتوس صحبت می نماید، فکر می کنم که شاید منظورش نرسیدن کیک کریسمس به این تیم بوده است! اگر دارید شوخی می کنید، آن وقت شاید بتوانم بپذیرم. من از کارهایی که تا الان انجام داده ایم راضی ام اما این کافی نیست.

یوونتوس شنبه از ساعت 15 به وقت تهران میزبان سامپدوریا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 120

به "پاسخ آلگری به شایعه علاقمندی اش به راهنمایی منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ آلگری به شایعه علاقمندی اش به راهنمایی منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید