طرفدار برای من چالش نو بود، دوست داشتم به شکل قرضی از تراکتور جدا شوم

به گزارش یادداشت سریع، مهاجم سابق تراکتور گفت: دوست داشتم به شکل قرضی از این تیم جدا گردد، ولی در باشگاه اذیتم کردند و اجازه این نوع انتقال را به من ندادند.

طرفدار برای من چالش نو بود، دوست داشتم به شکل قرضی از تراکتور جدا شوم

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت طراحی سایت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگار از ،مهدی ببری مهاجم جوان و تبریزی تیم فوتبال طرفدار تهران در مورد حضورش در این تیم گفت: من از بچگی در تراکتور حضور داشتم و حضور در تیم طرفدار برایم یک چالش و تجربه نو بود. خداراشکر در این تیم شرایط خوبی دارم.

اواضافه کرد: ما فصل خیلی سختی داشتیم. البته من در نیم فصل به تیم طرفدار اضافه شدم و خداراشکر می کنم که توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم. معتقدم سال جاری کاری به مراتب دشوارتر داریم و باید زیاد کوشش کنیم.

اودر مورد شرایط خود برای فصل آینده گفت: من یک سال دیگر با تیم طرفدار قرارداد دارم. امیدوارم در فصل آینده هم عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم به تیمم یاری کنم.

مهاجم سابق تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از سایر تیم ها دارد یا خیر، اسم کرد: بله، پیشنهاد دارم، ولی فعلا چیزی معین نیست. دوست دارم اینجا {طرفدار} بمانم، چون کادر فنی و بازیکنای خوبی داریم و معتقدم می توانیم نتایج خوبی بگیریم، ولی همانطور که گفتم هنوز هیچ چیزی معلوم نیست. آدم از فردا خود خبری ندارد!

ببری با بیان اینکه دوست دارد در تیم شهرش بازی کند، اضافه کرد: البته من می خواهم دوباره در لیگ یک بازی کنم تا کامل پخته بشم. خیلی دوست دارم به ماشین سازی بیایم، ولی فعلا شرایط این تیم هم معین نیست.

اودر مورد جدایی اش از این تیم اعلام کرد: در تراکتور به من بازی نمی رسید به همین بخاطر احتیاج داشتم تا جایی بروم که بتوانم بازی نموده و پخته تر شوم. من نتوانستم به تیم محبوبم یاری کنم، ولی امیدوارم که به تیم های شهرم برگشته و بتوانم به آن ها یاری کنم.

اواضافه کرد: من برای جدایی ام از تراکتور علت داشتم. اینکه می خواستم بازی کنم و با کسب تجربه برگردم، لیکن خودم دوست داشتم این انتقال به صورت قرضی انجام گردد، ولی چند نفر در باشگاه مرا اذیت کردند و مانع از این کار شدند. در تراکتور با بازیکنان جوان طوری رفتار می کردند که انگار آدم نبودیم.

مهاجم سابق تراکتور تأکید کرد: من از بچگی در تراکتور عظیم شد و دوست داشتم در این تیم بمانم و بازی کنم که متاسفانه نشد. با این حال، کوششم را چندین برابر خواهم کرد تا دوباره روزی به این تیم برگردم، اما اینبار با قدرت بازخواهم گشت.

ببری در پایان ابراز داشت: خوشحالم که چند بازیکن جوان و بومی در ترکیب تراکتور حضور دارند و بازی می نمایند. این بازیکنان باید مدیون رسول خطیبی باشند. قبل از خطیبی هیچ کسی به بازیکنان جوان اعتماد نمی کرد و اهمیتی نمی داد. آن ها فقط یار تمرینی بودند و برخی وقت ها در حد پنج یا شش دقیقه بازی می کردند. به نظرم تا کسی بازی نکند نمی تواند اعتماد به نفس لازم را کسب کند.

منبع آناج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1953

به "طرفدار برای من چالش نو بود، دوست داشتم به شکل قرضی از تراکتور جدا شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفدار برای من چالش نو بود، دوست داشتم به شکل قرضی از تراکتور جدا شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید