همایش پیاده روی صبحگاهی در جیرفت

به گزارش یادداشت سریع، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و هفته پویش ملی مبارزه با سرطان، پیاده روی صبحگاهی همراه با برگزاری مسابقات ورزشی در شهرستان جیرفت برگزار گردید.

همایش پیاده روی صبحگاهی در جیرفت

علیرضا معاضدی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت در گفت و گو با خبرنگار گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و هفته پویش ملی مبارزه با سرطان، همایش پیاده روی صبحگاهی همراه با برگزاری مسابقات طناب کشی آقایان و پرتاب دارت بانوان در محل چمن طبیعی واقع در مجموعه ورزشی تختی این شهرستان برگزار گردید.

وی اضافه نمود: این رقابت ها با حضور کارکنان اداره ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت و آموزش و پرورش برگزار گردید.

معاضدی توضیح داد: در خاتمه، تیم طناب کشی علوم پزشکی ب متشکل از محمد امین سالاری، ابراهیم بهشتی، امین افشارمنش، علی آذر مهر و مسعود خرمی بر سکوی نخست ایستاد و تیم های طناب کشی آموزش و پرورش متشکل از هادی ابراهیمی، تیمور آهاز، ضیا پرتون، بهروز تاجیک و جواد موحدی به مقام دوم دست یافت.

وی یادآور شد: در مسابقات دارت بانوان نیز معصومه حسین زاده، پوران جواهری و طاهره خمینه حائز عناوین اول تا سوم شدند.

معاضدی اضافه نمود: این برنامه با همکاری اداره ورزش و جوانان، مرکز بهداشت، تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش شهرستان جیرفت برگزار گردید.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 136

به "همایش پیاده روی صبحگاهی در جیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش پیاده روی صبحگاهی در جیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید