نسخه بتای رایگان نرم افزار ویرایش تصویر ACDSee Gemstone منتشر شد؛ جایگزین قدرتمندی برای فتوشاپ در حال شکل گیری است

به گزارش یادداشت سریع، شرکت ACDSee از نسخه بتای رایگان برنامه ویرایش تصویر Gemstone رونمایی کرد. نرم افزاری که اکنون به طور مستقل و رایگان در دسترس هر کاربری است و پیشرفت های بسیار امیدوارکننده ای داشته است؛ به طوری که در آینده خود را جایگزین نرم افزار فتوشاپ ادوبی کند.

نسخه بتای رایگان نرم افزار ویرایش تصویر ACDSee Gemstone منتشر شد؛ جایگزین قدرتمندی برای فتوشاپ در حال شکل گیری است

شرکت ACD Systems از سال 1993 تا کنون، مجموعه ای از نرم افزارهای ویرایش تصویر و مدیریت محصول را منتشر نموده است و اکنون لیست متنوعی از برنامه های دسکتاپ و موبایل مانند Photo Studio Ultimate و Luxea Video Editor 6 یا ACDSee Pro نسخه iOS برای عکاسان و ویدئوگرافرها را دارد.

آخرین محصول این شرکت به نام Gemstone یک ویرایشگر مستقل با رابط چند سندی (MDI) است که از قابلیت لایه بندی و فایل های RAW پشتیبانی می نماید. در حال حاضر، برنامه Gemstone از بیش از 500 مدل دوربین و فایل های RAW فراوری شده به وسیله آن ها پشتیبانی خواهد نمود.

قابلیت MDI یا Multi-Document Interface به کاربران این امکان را می دهد که همزمان چندین پرونده را باز نموده و روی آن ها کار نمایند. بعلاوه، یک منظره مستقیم روی آن ها می دهد تا بتوانند یک مقایسه سریع میان چند پرونده داشته و آن ها را ویرایش نمایند. پشتیبانی از قابلیت لایه بندی هم به کاربران این امکان را می دهد که تنظیمات پیچیده ای روی هر پرونده اعمال نموده و هرگاه احتیاج داشته باشند؛ این تنظیمات را برگردانند.

بازخوردهای جامعه عکاسان، سکوی پرتاب به سوی آینده

رابط کاربری Gemstone شباهت زیادی به نرم افزارهای محبوب ویرایش تصویر چند لایه ای دارد و اجازه گردش کار سریع و استفاده همزمان از ابزارهای پیاده سازی را می دهد. این رابط کاربری برای هر فردی که بخواهد در آینده از نرم افزار فتوشاپ به نرم افزار Gemstone تغییر مکان دهد یا نرم افزار Gemstone را به طور مستقل آزمایش کند؛ بسیار مفید خواهد بود.

شرکت ACDSee می گوید ویرایشگر تصویر تازه این شرکت به طور یکپارچه با محصولات دیگر موجود این شرکت مانند ACDSee Photo Studio Home 2021 یا Digital Asset Manager جفت می گردد و بعضی از ویژگی های محبوب Photo Studio را هم در خود دارد.

کاربران ویژگی هایی مانند Frequency Separation ،Path Text ،Pixel Targeting ،Color and Tone Wheels ،Liquify Tool و غیره را در نرم افزار تازه ویرایش عکس ACDSee آزمایش خواهند کرد.

نسخه بتای Gemstone چند محدودیت دارد؛ از جمله اینکه فعلا فقط برای کاربران ویندوز عرضه شده و از کامپیوترها و سیستم های 64 بیتی پشتیبانی می نماید. به علاوه، از فایل های RAW و DNG دوربین Fujifilm X-trans یا فایل های Canon C-RAW پشتیبانی نمی نماید.

شرکت ACDSee با انتشار نسخه بتای Gemstone می خواهد تا پاییز سال جاری، نظرات و بازخوردهای کاربران و جامعه عکاسی را دریافت کند و بعد در پاییز، نسخه رسمی این نرم افزار را ارائه دهد. این شرکت همه عکاسان و ویرایشگرهای عکس را تشویق می نماید این نرم افزار را به رایگان دانلود و مورد آزمایش قرار دهند. برنامه Gemstone را می توانید از اینجا دانلود کنید.

بدون تعارف، ACDSee با گرفتن بازخوردهای کاربران، این ظرفیت و توانایی را دارد که برنامه Gemstone را به یک ابزار قدرتمند برای جایگزینی Adobe Photoshop و Affinity Photo تبدیل کند؛ به ویژه اینکه اگر بتوان به طور مستقل (نه اشتراکی) و با هزینه ای کمتر استفاده کرد. تست نسخه بتای رایگان این محصول، سکوی پرتابی به آینده است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1928

به "نسخه بتای رایگان نرم افزار ویرایش تصویر ACDSee Gemstone منتشر شد؛ جایگزین قدرتمندی برای فتوشاپ در حال شکل گیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه بتای رایگان نرم افزار ویرایش تصویر ACDSee Gemstone منتشر شد؛ جایگزین قدرتمندی برای فتوشاپ در حال شکل گیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید