نبرد گودزیلا و دایناسور!

به گزارش یادداشت سریع، رم TRX چه در جاده باشد و چه در خارج از جاده، پیکاپ بسیار سریعی است. تا به امروز ویدئوهای زیادی از این هیولا دیده ایم که در آن ها حتی برخی خودروهای اسپرت را هم شوکه می کند.

نبرد گودزیلا و دایناسور!

به گزارش خبرنگاران، کانال یوتیوب فست لین تراک رم TRX را در برابر هر خودرویی که بتوانند پیدا کنند قرار می دهد و حالا نیز رقیبی را برای این دایناسور آمریکایی پیدا کرده اند که آن هم نام مستعار هیولایی دارد.

این خودرو گودزیلا است که قطعاً رقیب عادلانه ای برای تی رکس نیست اما تقابل این دو هیولای افسانه ای می تواند جالب باشد.

نیسان GT-R که در این نبرد حضور دارد از نوع معمولی با 570 اسب بخار قدرت و 633 نیوتن متر گشتاور است که توسط یک پیشرانهٔ 3.8 لیتری V6 توئین توربو تولید می شود.

از سوی دیگر، رم TRX به نیروگاه 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ هلکت مجهز است که 702 اسب بخار قدرت و 880 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

این یعنی رقیب آمریکا با اختلاف زیادی از حریف ژاپنی خود قوی تر است اما از سوی دیگر، در وزن برتری کامل با GT-R است زیرا با 1700 کیلوگرم وزن، بسیار از پیکاپ 2900 کیلوگرمی سبک تر است.

با توجه به این اعداد، روی کاغذ باید GT-R پیروز شود اما باید به یک نکته توجه داشت. این درگ روی آسفالت معمولی برگزار شده که کشش در آن اهمیت زیادی دارد و TRX با وزن زیاد و چهارچرخ محرک، هرگز مسئله ای در کشش و لانچ نخواهد داشت.

به همین دلیل، این پیکاپ قبلاً توانست در همین جهت، موستانگ شلبی GT500 با 760 اسب بخار قدرت را مغلوب کند؛ اما GT-R هم چهارچرخ محرک است و از ضعف کشش شلبی رنج نمی برد.

به همین دلیل، رم TRX در اینجا با حریف سرسختی روبرو خواهد بود؛ بنابراین، سؤال این است که آیا GT-R می تواند از نسبت قدرت به وزن بهتر خود استفاده کرده و TRX را مغلوب کند؟ پاسخ این سؤال را در ویدئوی زیر ببینید.

تعداد بازدید : 87

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1830

به "نبرد گودزیلا و دایناسور!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد گودزیلا و دایناسور!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید