معرفی PWA خبرنگاران

به گزارش یادداشت سریع، اپلیکیشن تحت وب خبرنگاران از جمله خدماتی است که کاربران در صورت دسترسی نداشتن به پلتفرم هایی نظیر آی او اس و اندروید، می توانند برای خرید کالاهای مورد نیازشان از آن استفاده نمایند. اپلیکیشن های تحت وب با نام وب اپلیکیشن های پیش رونده (PWA) قادرند تاثیر شگرفی در آینده اپلیکیشن های بومی (اندروید و آی او اس) بگذارند. پیش از محبوبیت و توسعه اپلیکیشن های بومی، اپلیکیشن های تحت وب کاربرد بیشتری داشتند.

معرفی PWA خبرنگاران

بعلاوه باید گفت اپلیکیشن های تحت وب محدودیت اپلیکیشن های موبایل را ندارند و روی تمام مرورگرها قابل دسترسی است. یک اپلیکیشن بومی که تنها برای سیستم عامل آی او اس طراحی شده، بر روی سیستم عامل اندروید قابل اجرا نیست. بنابراین، سازندگان اپلیکیشن چاره ای جز توسعه آن روی پلتفرم های دیگر ندارند، که همین موضوع هزینه ساخت اپلیکیشن ها را افزایش می دهد. اما اپلیکیشن تحت وب در کلیه گوشی های تلفن همراه، رایانه های شخصی و لپ تاپ ها قابل استفاده است.

نصب PWA خبرنگاران

شما می توانید به سادگی و خیلی سریع اپلیکیشن تحت وب خبرنگاران را روی آیفون خود نصب کنید.

در قدم اول وارد وب سایت سوپرمارکت آنلاین خبرنگاران بشوید. در همان ابتدا وارد صفحه نصب وب اپلیکیشن خبرنگاران خواهید شد. در این صفحه راهنمای نصب از مرحله 1 تا 3 قابل مشاهده است. با انجام این سه مرحله، اپلیکیشن PWA خبرنگاران روی گوشی شما نصب می گردد.

پس از نصب وب اپلیکیشن، برای شروع فرایند خرید به وسیله اپلیکیشن تحت وب خبرنگاران ، همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، وارد بخش ورود یا عضویت می شوید.

در این قسمت شماره موبایل خود را داخل قسمت شماره موبایل شما وارد می کنید. سپس باید گزینه ارسال کد را لمس کنید تا کد ورود به وسیله پیامک برای شما ارسال گردد.

در مرحله بعدی، کدی که به وسیله پیامک دریافت کردید را در قسمت کد ارسالی وارد کنید. سپس گزینه تایید کد ارسالی را در قسمت پایین صفحه انتخاب می کنید.

بعد از از وارد کردن کد، وارد مرحله انتخاب آدرس خواهید شد. در این قسمت باید آدرس تحویل سفارش خود را بنویسید و با تعیین کردن آن آدرس روی نقشه، گزینه تایید آدرس را لمس کنید.

ویژگی PWA خبرنگاران

با توجه به محدودیت های اپلیکیشن های موبایل، اپلیکیشن های تحت وب در حال تکامل و توسعه هستند. پیشرفت اپلیکیشن های تحت وب تا حدی بوده که نه تنها در مقایسه با اپلیکیشن های موبایل کمبودی ندارند، بلکه در بعضی موارد عملکرد بهتری نیز به کاربر ارائه می نمایند.

اپلیکیشن تحت وب خبرنگاران (PWA خبرنگاران ) با قابلیت های مشابه، احتیاجی به در اختیار داشتن یک پلتفرم خاص ندارد. بنابراین، می توانید بدون احتیاج به سیستم عامل هایی نظیر آی او اس و اندروید، در بستر دسکتاپ از این اپلیکیشن PWA برای خرید و ثبت سفارش های خود بهره ببرید.

علاوه بر نسخه تحت وب اپلیکیشن خبرنگاران ، دانلود اپلیکیشن خبرنگاران برای کاربران گوشی های اندرویدی و آی او اس نیز امکان پذیر است. برای کاربرانی که قصد دانلود خبرنگاران برای آیفون را دارند، می توانند راهنما و دستور العمل دانلود خبرنگاران iOS را مشاهده نموده و آن را دانلود و نصب نمایند. کاربران بعلاوه می توانند برای آشنایی بیشتر با نحوه دانلود و استفاده از نسخه اندرویدی این اپلیکیشن، به بخش معرفی اپلیکیشن اندروید خبرنگاران سری بزنند و جزئیات و اطلاعات لازم را کسب نمایند.

منبع: اسنپ مارکت
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2286

به "معرفی PWA خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی PWA خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید