معرفی پنج جاذبه گردشگری آلوده

به گزارش یادداشت سریع، پنج جاذبه جهانگردی آلوده که از این تعداد دو جاذبه در آمریکا و بقیه در قاره اروپا قرار دارند، به وسیله یک سایت اینترنتی معرفی شدند. سایت جهانگردی تریپ ادوایسر (tripadvisor) در گزارشی به معرفی پنج جاذبه جهانگردی آلوده دنیا پرداخت. این لیست عبارت است از: 1ـ سنگ بلارنی در شهر بلارنی (Blarney) در کشور ایرلند که سالانه نزدیک به 400هزار جهانگرد از آن تماشا می نمایند و بیشتر آن ها عادت به بوسیدنش دارند.

معرفی پنج جاذبه گردشگری آلوده

معرفی پنج جاذبه جهانگردی آلوده

پنج جاذبه جهانگردی آلوده که از این تعداد دو جاذبه در آمریکا و بقیه در قاره اروپا قرار دارند، به وسیله یک سایت اینترنتی معرفی شدند. سایت جهانگردی تریپ ادوایسر (tripadvisor) در گزارشی به معرفی پنج جاذبه جهانگردی آلوده دنیا پرداخت. این لیست عبارت است از:

1ـ سنگ بلارنی در شهر بلارنی (Blarney) در کشور ایرلند که سالانه نزدیک به 400هزار جهانگرد از آن تماشا می نمایند و بیشتر آن ها عادت به بوسیدنش دارند.

2ـ دیوار گوم (Gum) در شهر سیاتل آمریکا که در دهه 90 میلادی ساخته شده و به محلی برای چسباندن آدامس و پاستیل تبدیل شده است. 3ـ مقبره اسکار وایلد (oscar wilde) ـ نویسنده و شاعر ایرلندی انگلیسی ـ در قبرستانی در پاریس که نقوش زیادی با رنگ های مختلف، به ویژه لوازم آرایش زنانه روی آن کشیده شده اند. 4ـ میدان سن مارک (st.Mark) در شهر ونیز کشور ایتالیا که یکی از جاذبه های اصلی جهانگردی و محلی است که در آن جهانگردان به پرندگان غذا می دهند. به همین علت، همیشه مملو از فضولات پرندگان است. 5 ـ حیاط ورودی سالن تئاتر گرایومان (Grauman) در هالیوود در آمریکا که جای پا و دست تعداد زیادی از ستارگان سینمایی هالیوود در آن واقع شده است و بیش تر بازدیدنمایندگان دستکم یک بار جای پا و دست بازیگران مورد علاقه خود را لمس می نمایند.منبع: روزنامه اطلاعات

منبع: راسخون
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2051

به "معرفی پنج جاذبه گردشگری آلوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پنج جاذبه گردشگری آلوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید