معرفی اپلیکیشن: اسکن آدرس های IP وای فای با Angry IP Scanner

به گزارش یادداشت سریع، اگر احتیاج به یک برنامه دسکتاپ ساده برای اسکن آدرس های IP در وای فای هستید و می خواهید بدانید چه دستگاه هایی با چه آی پی در شبکه هستند و چه کار می نمایند؛ نرم افزار Angry IP Scanner را بهره ببرید.

معرفی اپلیکیشن: اسکن آدرس های IP وای فای با Angry IP Scanner

یک نرم افزار ساده و قابل حمل، بدون احتیاج به نصب برای اجرای روی سیستم عامل های لینوکس، ویندوز و مک است؛ یک برنامه رایگان برای اسکن آدرس های IP در شبکه و وای فای!

شما می توانید این برنامه را روی یک حافظه فلش ریخته و همواره همراه خود داشته باشید و بدون احتیاج به نصب، روی هر سیستم و دستگاهی اجرا کنید.

نحوه کار این برنامه ساده است. وقتی دستگاه دسکتاپ شما به وای فای یا شبکه وصل شد؛ آغاز به اسکن تمام آدرس های IP مبتنی بر یک گیت وی می نماید و آن ها را به صورت لیست به شما نمایش می دهد. همین طور، می توانید تمام آدرس آی پی های بین دو آی پی مشخص را اسکن نموده و شرایط آن ها را مشخص کنید.

برنامه Angry IP Scanner برای یافتن دستگاه ها و افراد غریبه در شبکه و وای فای نیز مناسب است و به شما می گوید در حال حاضر چه دستگاه هایی به وای فای وصل هستند. علاوه بر شناسایی آدرس IP دستگاه ها، می تواند عملیات پینگ، نام هاست، پورت و آدرس MAC را نشان دهد. با تنظیمات بیشتر در این برنامه می توانید اطلاعاتی مانند NetBIOS یا برند دستگاه را نیز مشخص کنید.

با تنظیمات پیشرفته می توانید روش پینگ و بازه زمانی آن را تغییر دهید یا مشخص کنید کدام پورت ها اسکن شوند و همه دستگاه هایی که پینگ نمی شوند یا پورت باز ندارند؛ از لیست حذف شده و نمایش داده نشوند.

جزئیات هر دستگاه را می توانید در کلیپ بورد کپی نموده یا خروجی های مختلفی مانند فایل اکسل (فرمت XML)، CSV، متنی و LST بگیرید.

اپلیکیشن Angry IP Scanner کاملا رایگان و منبع باز است و تا کنون بیش از 29 میلیون بار دانلود شده است.

دانلود اپلیکیشن Angry IP Scanner برای ویندوز

دانلود اپلیکیشن Angry IP Scanner برای مک

دانلود اپلیکیشن Angry IP Scanner برای لینوکس

اگر به نصب و استفاده اپ های وای فای رایگان دیگر نیز علاقه دارید؛ حتما مطلب 15 اپلیکیشن محبوب برای مدیریت و نظارت بر وای فای، مودم و روتر را هم بخوانید.

منبع: شبکه چی
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2071

به "معرفی اپلیکیشن: اسکن آدرس های IP وای فای با Angry IP Scanner" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن: اسکن آدرس های IP وای فای با Angry IP Scanner"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید