مشاور حقوقی سابق اف.بی.آی: ترامپ باید عذرخواهی کند

به گزارش یادداشت سریع، مشاور حقوقی سابق دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف.بی.آی) از دونالد ترامپ خواست به دلیل اظهارات اشتباهی که درباره این سازمان و همکارانش داشته، عذرخواهی کند.

مشاور حقوقی سابق اف.بی.آی: ترامپ باید عذرخواهی کند

به نقل از پایگاه هیل، جیمز بیکر، مشاور حقوقی کل سابق اف.بی.آی در مصاحبه ای با سی ان ان گفت: من فکر می کنم رئیس جمهور آمریکا باید از ما عذرخواهی کند. من محترمانه از ترامپ می خواهم که از من و همکارانم عذرخواهی کند چون چیزهایی که او درباره اف.بی.آی گفت اشتباه بودند.

بیکر در ادامه توضیح داد، نتایج مطرح شده در گزارش مایکل هوروویتز، بازرس کل وزارت دادگستری آمریکا که روز دوشنبه منتشر شدند، نسبتا صریح نشان دادند که اظهارات رئیس جمهور آمریکا در چند سال گذشته همگی اشتباه بودند.

او اظهار کرد: هیچ گونه حقه و دسیسه برای سرنگون کردن و هیچگونه فتنه انگیزی و خیانتی در کار نبود و هیچ سند و مدرکی هم برای این ادعاها وجود نداشت.

بازرس کل وزارت دادگستری آمریکا در گزارش حدودا 500 صفحه ای خود گفت: ما هیچگونه سند و شهادتی دال بر این که اف.بی.آی با اهداف سیاسی و انگیزه های نادرست تصمیم به گشایش چهار پرونده تحقیقات درباره چهار عضو ارشد کمپین ریاست جمهوری 2016 ترامپ گرفته ، نیافتیم.

با این حال این گزارش از بعضی جنبه های مدیریت این تحقیقات از سوی اف.بی.آی انتقاد نموده و به وقوع اشتباهاتی در آن اشاره نموده است.،ایسنا

بیشتر بخوانید،هشدار ترامپ درباره مداخله روسیه در انتخابات آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 619

به "مشاور حقوقی سابق اف.بی.آی: ترامپ باید عذرخواهی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور حقوقی سابق اف.بی.آی: ترامپ باید عذرخواهی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید