مسابقات والیبال و اجلاس اکو بزرگ ترین فرصت برای معرفی استان اردبیل در سطح بین المللی است

به گزارش یادداشت سریع، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: مسابقات والیبال و اجلاس اکو بزرگ ترین فرصت برای معرفی استان اردبیل در سطح بین المللی است.

مسابقات والیبال و اجلاس اکو بزرگ ترین فرصت برای معرفی استان اردبیل در سطح بین المللی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی در دیدار با هادی پوربابایی معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه گردشگری ایران گفت: این دو رویداد بین المللی فرصتی بسیار خوب برای شناساندن ظرفیت های استان اردبیل در حوزه گردشگری سلامت و گردشگری ورزشی است که برنامه ریزی برای بهره مندی از این دو رویداد انجام گرفته و نیازمند همکاری بیشتر دستگاه هاست.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: در مذاکرات و هماهنگی های اجرا شده با شرکت توسعه گردشگری ایران، هتل لاله اردبیل مطابق با استاندارد هتل های 5 ستاره دنیا بروزرسانی و تجهیز می شود تا بتوانیم میزبان شایسته ای در این رویدادها باشیم.

فلاحی با تأکید بر قابلیت ها و زیرساخت های ورزشی موجود در استان اردبیل بیان داشت: وجود دو سالن سرپوشیده مطابق با استانداردهای بین المللی و همچنین ظرفیت های ورزش های زمستانی ازجمله پیست های اسکی به همراه آب وهوای معتدل و طبیعت بکر می تواند استان اردبیل را به گزینه ایدئال برگزاری رویدادهای بین المللی ورزشی در کشور تبدیل کند.

وی با بیان اهداف راهبردی استان گردشگری و اشتغال گفت: تمام هدف ما حمایت از مجموعه توسعه گردشگری و تعامل برای رشد و توسعه هرچه بیشتر و بهتر صنعت گردشگری و ایجاد بستر مناسب برای اشتغال است.

در این نشست پوربابایی نیز ضمن تقدیر از تلاش های اداره کل اردبیل از طرف شرکت توسعه گردشگری ایران برای توسعه زیرساخت و بهبود وضع و موجود قول مساعد داد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 274

به "مسابقات والیبال و اجلاس اکو بزرگ ترین فرصت برای معرفی استان اردبیل در سطح بین المللی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات والیبال و اجلاس اکو بزرگ ترین فرصت برای معرفی استان اردبیل در سطح بین المللی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید