مراسم وداع با پیکر مرحوم سیدهادی موجانی خیر مدرسه ساز برگزار گردید

به گزارش یادداشت سریع، تهران (پانا) - مراسم وداع با پیکر مرحوم سیدهادی موجانی خیر مدرسه ساز و رییس فقید مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران با حضور وزیر آموزش و پرورش و مقامات عالی برگزار گردید.

مراسم وداع با پیکر مرحوم سیدهادی موجانی خیر مدرسه ساز برگزار گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، سیدهادی موجانی از خیرین بنام و رییس فقید هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران در بامداد دوشنبه 13 دی ماه دعوت حق را لبیک گفت.

مرحوم موجانی در ساخت بسیاری از مدارس جنوب تهران و شهرستان ری مشارکت و نقش موثر و بسزایی داشت و دانش آموزان بسیاری در مدارس احداثی این خیر نیک اندیش مشغول تحصیل هستند.

مراسم وداع با پیکر مرحوم سیدهادی موجانی امروز پنجشنبه 16 دی ماه 1400 با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و جمعی از شخصیت ها، مقامات عالی و مردم نوع دوست کشورمان از مقابل منزل ایشان انجام شد تا در استان قم و در جوار بارگاه نورانی حضرت معصومه (س) آرام گیرد.

در این مراسم بعلاوه، مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و جمعی از مدیران عالی حضور داشتند و ضمن ابراز همدردی با خانواده معزا، برای مرحوم موجانی که از اندوخته خود در راه مدرسه سازی مشارکت داشت، طلب غفران الهی داشتند.

مراسم ختم مرحوم سیدهادی موجانی، خیر مدرسه ساز و رییس فقید هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران آدینه 17 دی ماه از ساعت 10:30 در مسجد الغدیر واقع در خیابان میرداماد برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2145

به "مراسم وداع با پیکر مرحوم سیدهادی موجانی خیر مدرسه ساز برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم وداع با پیکر مرحوم سیدهادی موجانی خیر مدرسه ساز برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید