قاسمی منجزی: باخت من باعث شد مادرم روانه بیمارستان گردد، مصدومیت غافلگیرم کرد

به گزارش یادداشت سریع، قهرمان کشتی فرنگی آسیا گفت: باختم در مسابقات انتخابی تیم ملی باعث شد تا مادرم از شدت ناراحتی روانه بیمارستان گردد.

قاسمی منجزی: باخت من باعث شد مادرم روانه بیمارستان گردد، مصدومیت غافلگیرم کرد

امیر قاسمی منجزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شکستش در مسابقات انتخابی تیم ملی در وزن 13 کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: تمام کوشش خودم را انجام دادم تا بتوانم بار دیگر در سنگین وزن مقام اولی را بدست آورم.

وی اضافه نمود: حدود 20 روز زمان داشتم تا آماده شوم ولی بعد از آن مصدومیت سنگین این زمان کافی نبود و با آمادگی کامل روی تشک نیامدم و به همین دلیل در نهایت شکست خوردم.

قهرمان سنگین وزن آسیا اعلام نمود: باورش برای خودم هم سخت است و با برنامه ریزی که داشتم برای مسابقات جهانی قصد داشتم با بهترین شرایط یکی از سکوها را تصاحب کنم اما این مصدومیت غافلگیرم کرد.

قاسمی منجزی عنوان نمود: بیش از همه از مادرم خجالت می کشم، او روی کشتی من بسیار تعصب دارد و باخت من باعث شد تا او روانه بیمارستان گردد. شرمسار او شدم اما در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارم.

وی ادامه داد: برای نماینده ایران در مسابقات جهانی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با تیم ایران و نماینده سنگین وزن بهترین مدال را کسب نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 775

به "قاسمی منجزی: باخت من باعث شد مادرم روانه بیمارستان گردد، مصدومیت غافلگیرم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی منجزی: باخت من باعث شد مادرم روانه بیمارستان گردد، مصدومیت غافلگیرم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید