قابلیت محتوای تمام صفحه به اینستاگرام می آید

به گزارش یادداشت سریع، اینستاگرام در حال آزمایش یک نسخه تمام صفحه نو از فید اینستاگرام، مانند تیک تاک است. مارک زاکربرگ اخیرا پیش نمایشی از این ویژگی را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته و گفته این ویژگی به زودی در دسترس بعضی کاربران قرار خواهد گرفت.

قابلیت محتوای تمام صفحه به اینستاگرام می آید

به گزارش خبرنگاران، این برنامه ماه گذشته آزمایش نسخه ای از فید تمام صفحه را شروع کرد، اما در آن نسخه پست های فید آزمایشی در کل صفحه برنامه قرار نمی گرفت.

در آخرین نسخه که اخیرا به وسیله مارک زاکربرگ به اشتراک گذاشته شده، فید صفحه اصلی را نشان می دهد که در آن ویدئویی به صورت تمام صفحه در حال پخش است و مواردی مانند نظرات، کپشن ها، لایک ها و موارد دیگر در بالا و پایین پست قرار گرفته اند. به نظر می رسد در هنگام مشاهده پست ها در صفحه اصلی، نوار استوری بالای صفحه به مرور زمان ناپدید شده و تجربه ای تمام صفحه به کاربران ارائه می دهد.

بروزرسانی نو میانبر های دسترسی به صندوق ورودی و ایجاد پست های نو را نیز بهبود بخشیده است. این ویژگی اکنون در مرحله آزمایش قرار گرفته است. این ویژگی به منظور درج Reels و محتوای پیشنهادی بیشتر در فید کاربران و تاکید بیشتر بر ویدئو ها نسبت به تصاویر طراحی شده است. زاکربرگ می گوید: تصاویر هنوز بخش مهمی از اینستاگرام هستند و ما در حال کار روی راه هایی برای بهبود نحوه نمایش آن ها در فید تمام صفحه هستیم.

متا بعلاوه در حال برنامه ریزی برای اصلاح بخش هایی از فیسبوک است و محتوای توصیه شده بیشتری را به جای پست های دوستان و صفحاتی که آن ها دنبال می نمایند، در فید های کاربران قرار می دهد. زاکربرگ گفته است که این تغییرات به منظور تکیه بر هوش مصنوعی به جای نمودار های اجتماعی کاربران است.

منبع: gizchina

منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2274

به "قابلیت محتوای تمام صفحه به اینستاگرام می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت محتوای تمام صفحه به اینستاگرام می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید