فرانسه: درباره ایران با آمریکا، انگلیس و آلمان رایزنی کردیم

به گزارش یادداشت سریع، وزیر خارجه فرانسه از انجام مذاکرات مهم کشورش با انگلیس، آمریکا و آلمان درباره پرونده هسته ای ایران اطلاع داد.

فرانسه: درباره ایران با آمریکا، انگلیس و آلمان رایزنی کردیم

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه روز آدینه در صفحه توئیتر خود نوشت که پاریس درباره پرونده هسته ای ایران با سه کشور آمریکا، انگلیس و آلمان، مذاکرات مهمی انجام داده است.

وزیر خارجه فرانسه برنامه صلح آمیز هسته ای ایران را چالش هسته ای و امنیتی این کشور خواند و گفت: در این باره، مذاکرات مهمی با وزرای خارجه آمریکا، آلمان و انگلیس انجام داده ایم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

از سوی دیگر، دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس درباره نشست عصر آدینه خود با وزرای خارجه آلمان، فرانسه و آمریکا گفت که در این نشست درباره اینکه چگونه یک رویکرد متحد می تواند نگرانی های مشترک نسبت به ایران را رفع کند، بحث شده است.

وی بدون اشاره به جزئیات بیشتر در این خصوص گفت که وزرای چهار کشور بعضی دیگر از مسایل مهم را نیز مورد بحث و آنالیز قرار داده اند.

پیشتر خبرگزاری رویترز گزارش داده بود که وزرای خارجه آمریکا و تروئیکای اروپایی (انگلیس، فرانسه و آلمان) به زودی یک نشست مجازی در خصوص چگونگی احیای برجام برگزار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1584

به "فرانسه: درباره ایران با آمریکا، انگلیس و آلمان رایزنی کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه: درباره ایران با آمریکا، انگلیس و آلمان رایزنی کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید