فاصله 100 میلیونی دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک از کارخانه تا بازار آزاد

به گزارش یادداشت سریع، خبرنگاران- قیمت دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در کارخانه حدود 398 میلیون تومان است و در بازار آزاد تقریبا نیم میلیارد تومان خرید و فروش می شود. به عبارتی دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک بعد تارا اتوماتیک، پژو 207 اتوماتیک و تندر 90 پلاس اتوماتیک چهارمین محصول گرانقیمت داخلی محسوب می شود. مدلی که یک سال قبل روانه بازار شد و مدل های کارکرده آن بین 450 تا 480 میلیون تومان آگهی می شوند.

فاصله 100 میلیونی دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک از کارخانه تا بازار آزاد

قیمت دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در کارخانه

به گزارش خبرنگاران، قیمت دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در طرح پیشفروش این هفته ایرانخودرو حدود 398 میلیون تومان است. این رقم با احتساب سه و نیم میلیون تومان مالیات بر ارزش افزوده محاسبه شده و قیمت تمام شده خود محصول حدود 394 میلیون و 500 هزار تومان است. ارزش دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در کارخانه درحالی این ماه به مرز 400 میلیون تومان رسیده که همین مدل ماه گذشته در طرح های پیشفروش ایرانخودرو چهار میلیون تومان کمتر ارزش داشت و حدود 394 میلیون تومان عرضه می شد. متقاضیان دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک از روز سه شنبه نوزدهم بهمن تا پنجشنبه بیست ویکم امکان ثبت نام در طرح پیشفروش را خواهند داشت و قرعه کشی برای مشخص شدن برنده ها روز شنبه بیست وسوم برگزار می شود. دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در سه رنگ سفید، مشکی و خاکستری عرضه می شود.

قیمت دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در بازار

قیمت دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک بیشتر از 100 میلیون تومان با نرخ کارخانه این خودرو تفاوت دارد. درحالی که متقاضیان دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در طرح پیشفروش ایرانخودرو برای این محصول 398 میلیون تومان پرداخت می کنند آن را در بازار آزاد تقریبا 500 میلیون تومان می فروشند. مالک دنا توربوشارژ اتوماتیک در میدان آرژانتین تهران خودرو خود را با رقم 508 میلیون تومان آگهی کرده است. مدلی که دارای رنگ مشکی است و 11 ماه از مهلت تمدید بیمه آن به جای مانده است. در دو آگهی دیگر قیمت دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک را 505 میلیون تومان مشخص کرده اند. هر دو خودرو در این آگهی ها با رنگ مشکی دیده می شوند و در یک آگهی دیگر دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک با رنگ سفید دقیقا نیم میلیارد تومان قیمت گذاری شده است. به این ترتیب می توانیم دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک را بعد تارا اتوماتیک، پژو 207 اتوماتیک و تندر 90 پلاس اتوماتیک چهارمین خودرو گرانقیمت داخلی بدانیم. تارا اتوماتیک در حال حاضر حدود 720 میلیون تومان و پژو 207 اتوماتیک و تندر 90 پلاس اتوماتیک تقریبا 550 میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می شوند.

قیمت دنا پلاس کارکرده

دنا پلاس توربو اتوماتیک از سال 99 روانه بازار شد و مدل های سال قبل این خودرو با نمونه های صفرکیلومتر تفاوت قیمت زیادی ندارند. ارزش دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک صفرکیلومتر در بازار آزاد حوالی مرز 500 میلیون تومان است و مدل های دست دوم زیادی در محدوده قیمت 480 تا 450 میلیون تومان به فروش می رسند. مالک دنا پلاس توربو اتوماتیک مدل 99 خودرو خود را 460 میلیون تومان می فروشد. این خودرو طی یک سال 24 هزارکیلومتر را رفته و شرایط بدنه و موتور آن طبق ادعای مالک سالم است. شخص دیگری در تهران با رقم 470 میلیون تومان حاضر به فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک است. این یکی خودرو هشت هزارکیلومتر راه رفته و 9 ماه از مهلت تمدید بیمه آن به جای مانده است. دنا پلاس توربو اتوماتیک مدل 99 با رنگ نقره ای و کارکرد 11 هزارکیلومتر 453 میلیون تومان فروخته می شود.

قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک در بازار خودرو های کارکرده

خودور

رنگ

مدل

کارکرد

قیمت

دنا پلاس توربو اتوماتیک

سفید

99

24 هزارکیلومتر

460 میلیون تومان

دنا پلاس توربو اتوماتیک

سفید

99

هشت هزارکیلومتر

470 میلیون تومان

دنا پلاس توربو اتوماتیک

نقره ای

99

11 هزارکیلومتر

453 میلیون تومان

دنا پلاس توربو اتوماتیک

مشکی

99

دو هزارکیلومتر

475 میلیون تومان

مشخصات فنی دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک از موتور 1.7 لیتری بهره می برد و حداکثر گشتار و توان خروجی آن به ترتیب 215 نیوتن متر و 150 اسب بخار است. گفته می شود سرعت این خودرو ظرف 9.5 ثانیه از صفر تا 100 کیلومتر در ساعت افزایش پیدا می کند و حداکثر سرعت آن 205 کیلومتر برساعت خواهد بود. مصرف سوخت ترکیبی دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک 8.1 لیتر در 100 کیلومتر برآورد شده، ظرفیت اسمی حجم باک آن 60 لیتر و گیربکس این خودرو از نوع شش سرعته اتوماتیک است. با همه این تفاسیر فعالان بازار خودرو تنها تفاوت دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک را نسبت به دنا پلاس اتوماتیک اضافه شدن فرمان برقی می دانند.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در یک نگاه

حجم موتور

حداکثرگشتاور خروجی

حداکثر توان خروجی

حداکثر سرعت

شتاب

مصرف سوخت

حجم باک

1.7 لیتر

215 نیوتن متر

150 اسب بخار

205 کیلومتر برساعت

9.5 ثانیه

8.1 لیتر در 100 کیلومتر

60 لیتر

منبع: فرارو
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2180

به "فاصله 100 میلیونی دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک از کارخانه تا بازار آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاصله 100 میلیونی دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک از کارخانه تا بازار آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید