طرح جامع گردشگری در لرستان تهیه شود

به گزارش یادداشت سریع، خبرنگاران/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: طرح جامعه گردشگری در استان تهیه شود.

طرح جامع گردشگری در لرستان تهیه شود

احمدرضا دالوند در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای توسعه گردشگری در لرستان زیرساخت های خوبی وجود دارد اما هنوز جای کار وجود دارد.

وی شرح داد: در منطقه ها مختلف استان تقاضای بوم گردی دارند اما باید بر روی آن ها کار کارشناسی انجام شود و موارد از نزدیک بازدید می شوند.

معاون استاندار لرستان گفت: ظرفیت های خوبی در استان وجود دارد اما به نظرم جای کار زیادی هست اگر تصاویر و فیلم های سال های گذشته را بررسی کنید حضور مردم در قلعه فلک الافلاک بسیار گسترده است و صف های طویل ایجاد می شود.

دالوند اضافه نمود: مسافران و گردشگران زیادی به لرستان ما می آیند اما برای استان طرح جامع گردشگری نداریم وقتی گردشگری وارد می شود سرگردان است.

وی اظهار داشت: مسافران و گردشگران بر اساس میل شخصی خود در منطقه ها مختلف استان حضور پیدا می کنند که شکل و شیوه خوبی نیست.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: در این راستا باید طرح و برنامه داشته باشیم تا زمانی که گردشگر در استان حضور پیدا می کنند به آن ها برنامه دهیم که به کجا بروند و چه بازدیدهای داشته و در کجا اسکان داشته باشند.

دالوند بیان نمود: توپوگرافی استان دارای ظرفیت خوبی بوده و در بحث زیرساخت ها جای کار دارد اما شرایط فعلی بد نیست ولی باید به صورت جدی تر کار شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2192

به "طرح جامع گردشگری در لرستان تهیه شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جامع گردشگری در لرستان تهیه شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید