صدور مجوز افزایش 50درصدی حقوق کارمندان غیرهیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی

به گزارش یادداشت سریع، بر اساس ابلاغ رئیس سازمان برنامه و بودجه، افزایش 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری کارکنان غیر هیئت علمی به شرط تامین منابع از محل اعتبارات اختصاصی و عمومی وزارت بهداشت مجاز شد.

صدور مجوز افزایش 50درصدی حقوق کارمندان غیرهیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، محمد باقر نوبخت در مکاتبه ای با وزیر بهداشت، افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارکنان غیر هیئت علمی وزرات بهداشت مجاز شد.

با سلام و احترام؛

بازگشت به نامه شماره 1199 مورخ 21/7/1399 در مورد افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری تا 50 درصد برای کارکنان غیرهیأت علمی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی، مؤسسات پژوهشی، ستاد آن وزارتخانه و کلیه واحدهای تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استحضار می رساند که مطابق با اعلام آن وزارت مبنی بر تعهد به تأمین بار اقتصادی ناشی از این افزایش از محل اعتبارات اختصاصی و عمومی (هزینه ای و تخصیص یافته) و صرفه جویی های قابل انجام، افزایش مذکور از تایخ 1/12/1398 با رعایت قوانین و مقررات مربوط از نظر این سازمان بلامانع است.

لازم به ذکر است، این نامه ارتباطی به فوق العاده ویژه یا افزایشات جدیدتر ندارد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1267

به "صدور مجوز افزایش 50درصدی حقوق کارمندان غیرهیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز افزایش 50درصدی حقوق کارمندان غیرهیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید