صدرنشینی فجر سپاسی در روز ناکامی مدعیان، رایکا نخستین شکست فصل مس رفسنجان را رقم زد

به گزارش یادداشت سریع، هفته یازدهم لیگ آزادگان امروز دوشنبه با برگزاری 8 دیدار پیگیری شد.

صدرنشینی فجر سپاسی در روز ناکامی مدعیان، رایکا نخستین شکست فصل مس رفسنجان را رقم زد

به گزارش ، در چارچوب بازی های هفته یازدهم لیگ آزادگان، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با کسب یک تساوی خارج از خانه برابر خوشه طلایی ساوه، صدرنشین شد.

نود ارومیه هم که در کرج به مصاف گل ریحان رفته بود، همانند فجر سپاسی برابر میزبانش به تساوی بدون گل رسید و 21 امتیازی شد، اما بر حسب تفاضل گل کمتر نسبت به رقیب شیرازی در رده دوم جدول جای گرفت. گل ریحان نیز با 21 امتیاز به رده سوم صعود کرد.

رایکا نیز در بابل شگفتی ساز شد و در اولین حضور هادی شکوری، روی نیمکت سرمربیگری این تیم مس رفسنجانی که تا سرانجام هفته دهم هیچ شکستی را تجربه نکرده بود را با نتیجه 0-2 شکست داد.

مهرداد حیدری در بیست و چهارمین دقیقه بازی و از روی روی نقطه پنالتی رایکا را پیش انداخت و اکبر آفاققی در دقیقه 65 گل دوم را وارد دروازه مس رفسنجان کرد. یک گل دیگر رایکا در این دیدار آفساید اعلام شد. مس رفسنجان با پیروزی در این دیدار می توانست به صدر جدول برسد، اما با شکست برابر رایکا به رده چهارم جدول سقوط کرد. رایکا نیز 8 امتیازی شد، اما به دلیل پیروزی 0-2 قشقایی برابر آلومینیوم اراک در رده شانزدهم باقی ماند.

شاگردان فکری نیز در ادامه روند پرنوسان خود در یک بازی خارج از خانه مغلوب قشقایی شیراز شدند. محمد جواد عباسی در دقایق 11 و 88 بازی برای قشقایی گلزنی کرد.

بادران تهران هم از دیگر مدعیانی بود که در این هفته نتیجه را به حریف واگذار کرد. شاگردان کاظمی در کرمان حریف مس ابن شهر نشدند و با نتیجه 1-2 شکست خوردند. محمد حسین حیدر در وقت های اضافه نیمه اول و حسین شنانی در دقیقه 82 برای مس گلزنی کردند. تک گل بادران را کیوان امرایی به ثمر رساند. بادران از دقیقه 72 بازی را 10 نفره دنبال کرد. بادران با این شکست به رده ششم جدول سق. ط کرد و ارنجی پوشان کرمانی هم در رده یازدهم قرار گرفتند.

مصاف تیم های قعر نشین در سیرجان و به میزبانی آرمان گهر برگزار گردید که شاگردان شهبا در سرانجام پیروز شدند با نتیجه 2-3 علم و ادب تبریز را شکست دهند. علم و ادب در رده هفدهم باقی ماند و آرمان گهر با 3 امتیاز این بازی به رده سیزدهم جدول رسید.

سرخپوشان پاکدشت و نیروی زمینی به تساوی 1-1 رسیدند و داماش گیلان در ادامه روند خوب خود پیروز شد تیم استقلال خوزستان را با یک گل شکست دهد.

دربی شمال میان تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی نیز از ساعت 14:30 فردا در ورزشگاه تختی و به میزبانی ملوانان برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 539

به "صدرنشینی فجر سپاسی در روز ناکامی مدعیان، رایکا نخستین شکست فصل مس رفسنجان را رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشینی فجر سپاسی در روز ناکامی مدعیان، رایکا نخستین شکست فصل مس رفسنجان را رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید