شادی آفرینان مردم سلامت مردم را نشانه نمی فرایند

به گزارش یادداشت سریع، میلاد ماهان راد با توجه به اوج گیری ویروس کرونا در موج دوم از آمادگی کامل خود و برخی دیگر از تهیه کنندگان به منظور برگزاری کنسرت های آنلاین به صورت رایگان خبر داد.

شادی آفرینان مردم سلامت مردم را نشانه نمی فرایند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، میلاد ماهان راد، عضو مجمع صنفی تهیه کنندگان آثار موسیقی، تهیه کننده و مدیربرنامه هنرمندانی چون رضا صادقی، آرش و مسیح، شهاب مظفری، علی یاسینی با اشاره به اوج دریافت دوباره ویروس کرونا و مسائل آن برای سلامت مردم، ابراز امیدواری کرد راهکاری واقعی و قابل اجرا برای برگزاری کنسرت ها در زمان معین بدون به خطر انداختن سلامت مردم طراحی شود.

پرکار ترین تهیه کننده موسیقی کشور، با اشاره به اینکه هنرمندان همیشه برای مردم شادی آفرین بوده اند و تحت هیچ شرایطی حتی با قرار دریافت در بدترین شرایط اقتصادی در سال های اخیر هم حاضر نیستند سلامت مردم را به خط بیاندازند، اضافه نمود: قطعاً نه هنرمندان و نه تهیه کنندگان ضمن اینکه تابع قوانین بوده و هستند ولی هیچ گاه حاضر نبوده و نیستند که سلامت مردم با برگزاری کنسرت ها به خطر بیفتد.

عضو مجمع صنفی تهیه کنندگان آثار موسیقی، اضافه نمود: هنرمندان و دست اندرکاران صنعت موسیقی از اولین روزهای بحران کرونا تا کنون هیچ درآمدی نداشته اند و بدیهی است جزء مشاغلی هستند که بیشترین آسیب را از این موضوع برده اند.

مدیر مجموعه آراد کنسرت، ابراز امیدواری کرد، تصمیمات و جمع بندی مسئولین علی الخصوص مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص مثل همیشه منطقی و قابل اجرا باشد.

میلاد ماهان راد با اشاره به امکان برگزاری کنسرت های آنلاین و نیاز به همراهی سازمان های مرتبط به منظور کاهش هزینه های مربوط به بلیط و همچنین کاهش شدید ریسک برگزاری با توجه به اوج گیری ویروس کرونا در موج دوم از آمادگی کامل خود و برخی دیگر از تهیه کنندگان به منظور برگزاری کنسرت های آنلاین به صورت رایگان و برای شادی مردم خبر داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1086

به "شادی آفرینان مردم سلامت مردم را نشانه نمی فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شادی آفرینان مردم سلامت مردم را نشانه نمی فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید