سکوت سجاد شهباززاده شکست

به گزارش یادداشت سریع، سجاد شهباززاده فصل گذشته در قامت ستاره شماره یک سپاهان ظاهر شد و با گلزنی های خود توانست تا روز پایانی لیگ طلایی پوشان را در یکی از ماراتن های جالب در راستا قهرمانی، در کورس با پرسپولیس نگه دارد و در نهایت، اما به اسم فردی آقای گلی رضایت داد.

سکوت سجاد شهباززاده شکست

نمایشی که باعث شد در قامت ستاره جابجایی فصل بیست و یکم ظاهر گردد و تیم های زیادی را از جمله پرسپولیسی که شهریار مغانلو را از دست داده و این بازیکن را در اردوگاه رقیب می بیند، قرار گیرد. شایعات از همان روزی که بحث انتقال شهریار مغانلو به سپاهان شکل گرفت، اطراف سجاد شهباززاده هم اوج گرفت. ابتدا بحث مربوط به ناراحتی او بابت جذب مغانلو به وسیله پرسپولیس و تمایل به انتها همکاری و عدم تمدید قرارداد و در ادامه ارقام نجومی درخواستی اش از پرسپولیس و دیگر تیم های خواهانش. بار ها او به پرسپولیس لینک شد و هر بار شایعات بیشتری مبنی بر اینکه پای مذاکره بابت بحث اقتصادی این انتقال شکل نگرفته افزایش یافت.

آخرین بار بعد از وعده یحیی گل محمدی در مورد انتقال قریب الوقوع یک ستاره به پرسپولیس طی ساعات آینده، بحث جذب و مذاکره با سجاد شهباززاده دوباره بر سر زبان ها افتاد. سجاد شهباززاده، اما مثل هر بار با سکوت خود ناخواسته به رشد این شایعات بیشتر یاری می کرد.

او، اما اکنون خود را خسته و دلگیر از این ماجرا ها می داند و در جملاتی کوتاه به آن واکنش نشان داد و وعده روز های آینده درباره آینده اش را می دهد: پیشنهاداتی دارم و همه آن ها از ایران نیست. اما موضوع اینطور نیست که طی روز های اخیر در صفحات مجازی و رسانه ها می بینم. راستش را بگویم خیلی از این بابت ناراحت و دلگیرم بابت این شایعات. اصلا دنبال بازارگرمی نیستم و شاید با هر تیمی دو سه بار حرف زده باشم، اما اینطور نبوده که دنبال بازارگرمی باشم و طبیعی است که در پی این هستم تا برترین تصمیم را برای آینده ام از جهات مختلف بگیرم. اینکه بگویم چه زمانی به طور دقیق درباره تیم آینده ام تصمیم بگیرم معین نیست و در حال حاضر در حال جمع بندی شرایط هستم تا به نتیجه برسم.

شهباززاده که پیش از این بعد از ترک استقلال هم تجربه حضور در فوتبال خارج از ایران را با حضور در لیگ قطر و ترکیه پشت سر گذاشته، اکنون هم با پیشنهاداتی روبرو شده و باید دید طی روز های آینده چه تصمیمی خواهد گرفت.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1946

به "سکوت سجاد شهباززاده شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت سجاد شهباززاده شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید