سومین جشنواره منطقه ای نمایشنامه نویسى مجید واحدى زاده فراخوان داد

به گزارش یادداشت سریع، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در اردبیل، سومین جشنواره نمایشنامه نویسى مجید واحدى زاده ویژه شمال غرب کشور، در فروردین ماه 1400 برگزار می گردد و هنرمندان استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، زنجان و اردبیل می توانند در این رویداد به رقابت بپردازند.

سومین جشنواره منطقه ای نمایشنامه نویسى مجید واحدى زاده فراخوان داد

تقویت بنیان نمایشنامه نویسى، بازکاوى و بازشناسى آثار و اندیشه هاى تئاترى هنرمند فقید مجید واحدى زاده، تشویق هنرمندان و نمایشنامه نویسان به خلق و فراوری آثار و نمایشنامه هاى جدید، ارج نهادن و شناختن استعدادهاى جوان و جدید در دو بخش نمایشنامه نویسی آزاد و نمایشنامه نویسی نوقلمان از جمله اهداف این جشنواره است.

نمایشنامه نویسان می توانند آثار خود را با موضوع آزاد تا اول اسفندماه 1399 به نشانی الکترونیک جشنواره ([email protected]) ارسال نمایند.

بنا به این گزارش، سومین جشنواره منطقه ای نمایشنامه نویسى مجید واحدى زاده ازسوی گروه تئاتر فروغ با مشارکت و همکارى اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامى استان، شوراى اسلامى شهر و شهردارى اردبیل، انجمن هنرهاى نمایشى، مرکز هنرهاى نمایشى حوزه هنرى و دفتر امور اجتماعى و فرهنگى استاندارى اردبیل، برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1663

به "سومین جشنواره منطقه ای نمایشنامه نویسى مجید واحدى زاده فراخوان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین جشنواره منطقه ای نمایشنامه نویسى مجید واحدى زاده فراخوان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید