سولدو: باشگاه می تواند هر تصمیمی بگیرد، اخباری ما را نجات داد

به گزارش یادداشت سریع، سرمربی تراکتور بعد از تساوی برابر پیکان از دروازه بان تیمش تشکر کرد.

سولدو: باشگاه می تواند هر تصمیمی بگیرد، اخباری ما را نجات داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سولدو بعد از تساوی بدون گل تراکتور برابر پیکان گفت: پیکان بازی بهتری انجام داد و موقعیت های بیشتری داشت و باید از محمدرضا اخباری تشکر کنم که گلی دریافت نکرد و کارهای خوبی در این بازی انجام داد.

وی درباره اینکه آیا معتقد است که محمدرضا اخباری تیمش را نجات داده، گفت: بله، اخباری واقعاً برترین بازیکن زمین تیم ما بود و از او انتظار همین است.

سرمربی تراکتور درباره غیبت اکبر ایمانی، عبدالله حسینی و سعید واسعی گفت: آنها برای این بازی انتخاب نشده بودند و دوست دارم درباره مسائل فنی بازی صحبت کنم. نفرات دیگر برای این بازی آماده تر بودند و از آنها استفاده کردیم.

سولدو درباره اینکه آیا از سمت مدیریت باشگاه اولتیماتومی گرفته یا نه، اظهار داشت: مسئله ای نیست، فقط باید بگویم من مدت زیادی است که در کار مربیگری هستم و اگر نتایج خوب نباشد، مدیریت می تواند هر تصمیمی بگیرد.

به گزارش خبرنگاران، سرمربی کروات تراکتور در نشست خبری نیز گفت: شاید اثرات دو شکستی که در دو هفته گذشته داشتیم، هنوز روی بازیکنان مانده بود. علیرغم اینکه کوشش نموده بودیم از این شرایط خارج شویم و تمرینات خوبی انجام دادیم. اگر بخواهم بیشتر درباره این بازی بگویم، پیکان در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و موقعیت های خوبی روی دروازه ما داشت که دروازه بان ما توانست آنها را خنثی کند. در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم، ما هم موقعیت هایی داشتیم و بازی پایاپای بود و شاید ما هم می توانستیم به گل برسیم.

وی در مورد اینکه این تیم تراکتور برای طرفدارانش دوست داشتنی نیست و صحبت هایی مطرح بود که شاید اگر تیمش برنده نباشد این بازی آخرین حضورش روی نیمکت باشد، گفت: من از روز اول می دانستم تراکتور طرفداران زیادی دارد و انتظار از این تیم بالاست. با این حال وقتی شرایط تیم، بازیکنان و آغاز فصل تیم را دیدم، به باشگاه اعلام کردم فصل سختی خواهیم داشت و روی این صحبت ها تأکید کردم. تمام کوششم را نموده ام تا تیم بهتر گردد و ما چند بازی خیلی خوب انجام دادیم. تمام کوششم این است که تیم شرایط بهتری پیدا کند و بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

سولدو در مورد اینکه اخباری تیمش را از شکست نجات داد و می تواند بیشتر درباره او صحبت کند، اظهار داشت: در مصاحبه بعد از بازی گفتم که او برترین بازیکن ما بود و انتظار از او همین است و به نظرم اخباری یکی از برترین دروازه بان های ایران است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه آیا مدیران باشگاه انتظاراتش را در جابجایی نیم فصل برآورده کردند یا نه، گفت: تمام کوششم را کردم که در نیم فصل بازیکنانی به تیم اضافه شوند و در زمان کم در وقفه نیم فصل کوشش کردیم تیم را از نظر بدنی بالا بیاوریم. در نیم فصل گرفتن بازیکن خارجی و داخلی خیلی سخت است، چون هیچ تیمی بازیکنان خوبش را بیرون نمی گذارد. ضمن اینکه چند بازیکن خوب می خواستیم بگیریم که پنجره جابجاییی بسته بود و تیم های دیگر آنها را گرفتند.

سولدو یادآور شد: با این حال از کارهایی که در نیم فصل انجام دادیم، راضی هستم، اما قبل از بازی نیم فصل 6 بازیکن خوب تیمم دچار کرونا شدند و من و دو نفر دیگر از اعضای کادر فنی هم مبتلا شدیم که این مسئله در بازی با صنعت نفت و بازی بعد از آن به ما ضربه زد. امیدوارم بتوانیم در ادامه فرایند بهتری داشته باشیم. کوشش من و همکارانم و بعلاوه مدیریت باشگاه این بود که چند بازیکن پیدا کنیم که از آنها راضی هستم و این مسئله می تواند رقابتی در بعضی پست ها به وجود بیاورد که ما بازیکنی در آن پست ها نداشتیم.

وی در مورد شرایط سعید واسعی نیز گفت: امروز تصمیمی نداشتم که او در فهرست 20 نفره باشد، اما شاید در بازی های بعدی او را در فهرست مان داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2195

به "سولدو: باشگاه می تواند هر تصمیمی بگیرد، اخباری ما را نجات داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولدو: باشگاه می تواند هر تصمیمی بگیرد، اخباری ما را نجات داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید