سفر بدون گلوتن، نکاتی برای از بین بردن وسوسه شیرینی

به گزارش یادداشت سریع، مشکل عمده رفتن به سفر خارجی وقتی که یک سفر بدون گلوتن را تحمل می کنید، آنجاست که از کنار رستوران ها و کافه ها گذر نموده و همه جا لذت آشپزی فریبنده را که فریاد می زند مرا بخور! نکاتی برای از بین بردن وسوسه شیرینی برای کسانی است که عاشق همه شیرینی های روی زمین اند (مثل نان تازه پخت، کلوچه ها، پنکیک ها، اشترودل، پیتزا) و اخیراً در خط زدنشان از منوی غذایی خود شکست خورده اند و در از بین بردن وسوسه شیرینی ناموفق عمل نموده اند.

سفر بدون گلوتن، نکاتی برای از بین بردن وسوسه شیرینی

کارهایی برای کنترل راحت تر وسوسه

1. من چندین نوع آجیل همراه خودم دارم، آجیل های ترد، نجات بخش زندگی اند. بادام ها، فندق ها و گردوها جایگزین های خوشمزه گلوتن اند.

2. من میوه ذخیره می کنم. برای مثال من معمولاً همراه خودم موز و سیب شسته شده دارم چون همراه داشتن و خوردنشان آسان بوده و این چیزی است که من می خورم. فرودگاه اولین نقطه خطر برای شسته شدن رژیم گلوتن به شمار میرود چرا که ممکن است فکر کنید بسیار خوب، من در تعطیلات هستم پس می توانم به خودم اندکی آزادی بدهم و در عرض چند ثانیه دهانتان پر از شیرینی هلالی شکل شده است. دوباره هنگامی که به مقصدتان رسیدید، می توانید به میوه فروشی های محلی رفته و همانطور که از محصولاتشان خرید می کنید، با مردم شگفت انگیز محلی در بین نکاتی برای از بین بردن وسوسه شیرینی هم دیدار کنید.

3. من برنج و میان وعده ذرت می خورم. وقتی بین وعده های غذایی گرسنه می شوید یا هنگامی که یک نفر در اطراف شما آغاز به خوردن یک بسته چیپس می نماید، این یک ایده عالیست. شما بعلاوه می توانید چند سیب زمینی همراه داشته باشید تا این میان وعده های سالم را در سفر بدون گلوتن به مراحل بعدی ارتقا دهید.

4. من تکه های دسر خام تهیه شده از آجیل و میوه خشک شده می خرم. مطمئن می شوم که هر روز حداقل یکی از این ها می خورم. البته نه به این معنا که همه آن ها را می خورم! من فقط سعی می کنم شانس ضعف کردنم را کنار پنجره یک شیرینی فروشی بدون اینکه یکی از آن ها را در کیفم جایگزین کنم، کاهش دهم.

5. من تحقیق نموده و لیستی از مغازه ها و رستوران های گیاهخواری شهری که به آنجا می روم، تهیه می کنم. این مکان ها همواره در منوی خود یک غذای بدون گلوتن دارند.

6. آبمیوه های تازه و سالاد ها همواره یک راه چاره عالی هستند. اگر قادر به پیدا کردن یک رستوران گیاه خواری نیستید، می توانید سفر خود را به یک هفته پاکسازی تبدیل نموده و فقط آجیل، سالاد و آبمیوه که همه جا در دسترس اند، بخورید.

7. وقتی به ایتالیا یا یک کشور پر از غذا های گلوتنی فوق العاده خوشمزه سفر می کنم، رژیمم را می شکنم خوشبختانه پزشکم خوردن گلوتن را کاملا برایم منع ننموده است. باید اطمینان حاصل کنم که در مدت زمانی که در رم هستم، میزان کمی گلوتن مصرف می کنم بنابراین روزانه یک بار آن را خورده و قرص های تحمل گلوتنم را همراه می آورم.

منبع: همگردی
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2374

به "سفر بدون گلوتن، نکاتی برای از بین بردن وسوسه شیرینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر بدون گلوتن، نکاتی برای از بین بردن وسوسه شیرینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید