آشنایی با رژیم غذایی نیکلاس پریکون

به گزارش یادداشت سریع، امروزه بسیاری از افراد در پی رژیم های بسیار مفید و تاثیر گذار می باشد که یکی از این رژیم های مناسب که از فواید بی شماری برخوردار است پریکون نیکلاس می باشد و برای لاغری و از بین بردن چین و چروک گزینه بسیار مناسبی است،

آشنایی با رژیم غذایی نیکلاس پریکون

رژیم غذایی برطرف نماینده چین و چروک و لیفت پوست صورت

رژیم غذایی لیفت صورت چیست و چگونه به شما یاری می نماید تا چین و چروک هایتان را از بین ببرید و وزن خود را کم کنید؟ این یکی از موضوعات پرطرفداری است که بسیاری از زنان چاق دارند و همواره در خصوص آن نگران هستند و با گذشت زمان، مشکل دیگری به شکل چین و چروک به وجود می آید، زنان آماده انجام هر کاری برای حل این مسائل هستند:گرسنگی، ورزش کردن در هر روز، و حتی عمل جراحی.

صنعت زیبایی راه هایی را برای از کاهش وزن و آهسته کردن فرایند پیری ارائه می دهد، ما درباره رژیم غذایی یاد گرفتیم که می تواند 2 نشان را با یک سنگ بزند و یاری می نماید تا ما اصول اولیه را با شما به اشتراک بگذاریم، شما در خصوص تاثیر این رژیم غذایی بر روی بدن خواهید خواند و اگر از این رژیم که به وسیله نیکولاس پریکون نوشته شده پیروی کنید، قادر خواهید بود نتایج خوبی را در بهبود سلامت پوست خود در عرض تنها سه روز به دست آورید.1

منابع غذایی این رژیم

سالمون
این ماهی غنی از پروتئین می باشد و سلول های بدن و اسید های چرب امگا 3 را زنده می نماید و در نتیجه سبب تازه تر و درخشان شدن پوست می گردد بعلاوه به علت اینکه ماهی سالمون دارای آنتی اکسیدان ها و DMAE می باشد سبب حفظ ماهیچه ها به خصوص ماهیچه های صورت می گردد و در نتیجه باعث جلوگیری از چین و چروک می گردد.
سبزیجات تیره
سبزیجات سبز تیره دارای آنتی اکسیدان هایی می باشند که سبب خنثی شدن رادیکال های آزاد می شوند در نتیجه از پیری پیشگیری می نماید.
توت و میوه ها
تمشک، ملون، سیب، گلابی و توت فرنگی برای دسر بسیار مناسب هستند زیرا، دارای مقادیر فراوانی آنتی اکسیدان و کربوهیدرات با شاخص گلیسمی بالا هستند که قند خون را بیش از حد بالا نمی برند.2

رژیم غذایی 3 روزه

2 نوع غذای معروف برای این رژیم 3 روزه و 28 روزه وجود دارد، اگر شما ماهی سالمون را حداقل 2 بار در روز برای سه روز بخورید ، احساس بهتری خواهید داشت، علاوه بر این همانطور که در بخش ورزش و تناسب اندام نمناک گفته ایم این رژیم غذایی کوتاه مدت به شما یاری خواهد نمود که بدن و فکر خود را برای تنوع و پذیرش بیشتر آماده کنید و درک کنید که چقدر با نیازهای شما مطابقت دارد.
منوی رژیم غذایی 3 روزه
صبحانه:3 عدد تخم مرغ نیمرو و 1 تخم مرغ آب پز و یا 110 تا 160 گرم ماهی سالمون (ماهی می تواند با پرنده یا توفو جایگزین گردد)، 1 / 2 فنجان املت، 1 / 2 کاسه توت و یک تکه ملون، 1 - 2 لیوان آب.

ناهار:100 تا 150 گرم سالمون یا ماهی تن؛ سالاد سبزیجات سبز تیره با روغن زیتون و آب لیمو؛ 1 عدد کیوی و یا یک برش لیمو و 1/2 فنجان توت ، 1 - 2 لیوان آب.

شام:100 تا 150 گرم سالمون، سالاد سبزیجات سبز تیره با روغن زیتون و آب لیمو؛ 1 / 2 کاسه سبزیجات بخار پز (بروکلی، اسفناج، مارچوبه)؛ یک تکه ملون و 1 / 2 فنجان توت ، 1 - 2 لیوان آب.

قبل از خواب می توانید اینها را بخورید:1 عدد سیب؛ 50 گرم بوقلمون؛ 150 گرم ماست طبیعی؛ یک مشت فندق، گردو یا بادام.

رژیم غذایی 28 روزه

رژیم غذایی 3 روزه می تواند آغاز رژیم غذایی طولانی تر باشد که تقریباً یک ماه طول می کشد، اصل رژیم غذایی 28 روزه یکی است:

3 وعده غذایی در روز با 2 میان وعده، اما فهرست غذا بزرگ تر است:

ماهی اقیانوسی و غذاهای دریایی, بوقلمون و سینه مرغ،

همه سبزیجات به جز سیب زمینی, هویج, چغندر, نخود فرنگی و ذرت. جعفری.

توت ها و میوه ها، به جز موز، پرتقال، انگور، هندوانه، انبه، پاپایا (اینها می توقند خون را افزایش دهند).

دانه های خام (گردو، بادام، فندق).

لوبیاها،

زیتون و روغن زیتون.

محصولات لبنی بدون چربی.

املت.

آب،

چای سبز

ممنوع ها
قهوه, نوشابه, آب میوه, غذاهای منجمد, غذاهای آماده, نان, شیرینی و سس.
نکته
علاوه بر خوردن غذای خوب, باید آب کافی بنوشید و ورزش کنید.

برای حفظ رطوبت پوست, شما باید هر روز 8-10 لیوان مایعات بنوشید (مانند آب معدنی یا چای سبز).

فعالیت فیزیکی, از جمله پیاده روی و یا دویدن و تمرینات هوازی و کششی باید حداقل 4 بار در هفته برای 30-45 دقیقه در روز انجام گردد.1

مزایا و معایب رژیم غذایی نیکلاس پریکون

کاهش وزن سالم. به شما این امکان را می دهد که به آرامی وزن خود را از دست بدهید که خطر رشد و توسعه شرایط جدی سلامتی مانند فشار خون بالا, بیماری های قلبی و عروقی و دیابت را کاهش می دهد. هم چنین وقتی که وزن را به سرعت از دست می دهید, پوست در خطر چروک شدن قرار گرفته است، این رژیم غلظت بالایی از غذاهایی دارد که غنی از اسیدهای چرب امگا 3 و آنتی اکسیدان ها هستند و برای پوست و قلب مفید می باشند.

حس سیری، آرامش, قادر به فکر کردن.

اما در این بین افرادی وجود دارند که این رژیم غذایی را نقد می نمایند.

این رژیم غذایی گران است، ماهیان سالمون وحشی بسیار گران بوده و ماهیان پرورشی می توانند حاوی آنتی بیوتیک و سایر مواد شیمیایی باشند که بهتر است در این رژیم قرار نگیرند.

گرسنگی بین زمان هایی که باید غذا بخورید.

همه ماهی خوردن را دوست ندارند.

نکته :این و تمام رژیم های پیشنهادی تنها یک پیشنهاد هستند و هر فرد باید قبل از استفاده از آن با پزشک مشورت کند.3

نکات مهم در رابطه با این رژیم

علاوه بر مصرف غذای خوب، نوشیدن آب کافی و ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است.

به منظور حفظ رطوبت پوست باید هر روز هشت تا ده لیوان آب بنوشید مانند : آب معدنی یا چای سبز

باید حداقل چهار بار در هفته به مدت سی تا چهل و پنج دقیقه فعالیت های فیزیکی از قبیل : دویدن، پیاده روی و تمرینات کششی و هوازی انجام دهید.2

پینوشتها

1.www.namnak.com

2.www.arga-mag.com

3.www.sepandjam.ir

منبع: راسخون
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2047

به "آشنایی با رژیم غذایی نیکلاس پریکون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با رژیم غذایی نیکلاس پریکون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید