سفر با کوله پشتی به آمستردام ، راهنمای کامل یک سفر مقرون به صرفه (تور هلند ارزان)

به گزارش یادداشت سریع، شهر آمستردام Amsterdam، مرکز کشور هلند است و یکی از زیبا ترین و منحصر به فرد ترین شهر های قاره اروپا به شمار می رود. این شهر مکانیست که گردشگران را در خود نگه می دارد و به آنها اجازه ترک شهر را نمی دهد. مرکز گردشگری شهر بسیار شلوغ، پر سر و صدا و پر جمعیت است. اما خوشبختانه این تنها یک جنبه از این شهر شگفت انگیز و چیز هایی که می تواند به گردشگرانی که با کوله پشتی سفر می نمایند ارائه کند می باشد. برای کسانی که گردشگران واقعی هستند و علاقه دارند از مسیر معمول گردشگران دیگر پایشان را خارج بگذارند و در پی ماجراجویی بگردند، شهر آمستردام چیز های بسیار زیادی برای ارائه کردن دارد. سفر با کوله پشتی در اروپا، بدون سفر به آمستردام تکمیل نمی گردد و همه می بایست این کار را تجربه نمایند. در این مطلب خبرنگاران، راهنمای کامل برای سفر به شهر آمستردام با کوله پشتی را به شما ارائه می کنیم که شامل ایده هایی برای مقرون به صرفه تمام شدن سفر در این شهر نیز می گردد. با خبرنگاران همراه باشید تا برای سفر مقرون به صرفه به آمستردام ، در خصوص محل های اقامت مخصوص مسافران با کوله پشتی، برنامه های سفر پیشنهادی، بودجه روزانه سفر در آمستردام، فعالیت های فوق العاده ای که می توانید در این شهر انجام دهید، شهر نوردی در آمستردام، زندگی شبانه این شهر و خیلی چیز های مهم دیگر آگاهی کسب کنید. خواندن این مطلب که راهنمای کامل سفر به شهر دوچرخه ها یا همان آمستردام، یکی از محبوب ترین شهر های روی سیاره زمین است، برای شما نیز الهام بخش خواهد بود تا با یک سفر مقرون به صرفه به آمستردام و سفر با کوله پشتی به آمستردام ، تجربیات و خاطرات به یادماندنی برای خود رقم بزنید. با ما همراه باشید :

سفر با کوله پشتی به آمستردام ، راهنمای کامل یک سفر مقرون به صرفه (تور هلند ارزان)

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

هزینه سفر به آمستردام

در سفر به آمستردام از افتادن در تله ای که اغلب گردشگران در آن می افتند خودداری کنید و سعی کنید مسافرخانه ای مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت برای اقامت انتخاب نمایید. چنین مسافرخانه ها یا میهمان خانه هایی در آمستردام کم نیستند. اگر هم به صورت گروهی یا خانوادگی سفر می کنید، بهتر است یک آپارتمان اجاره کنید و هزینه آن را بین نفرات تقسیم نمایید. غذا در آمستردام تقریبا گران است. برای این که هزینه کمتری برای غذا بدهید، می توانید در میهمان خانه ای اقامت کنید که آشپزخانه و وسایل آشپزی داشته باشد تا بتوانید خودتان آشپزی کنید. برای جابجایی و حمل و نقل، می توانید دوچرخه کرایه کنید یا از تراموا ها و اتوبوس ها (که اغلب می توانید به صورت رایگان سوار آنها شوید) استفاده نمایید. البته از آنجایی که آمستردام یک شهر واقعا زیباست، بهتر است بیشتر مسافت ها را به صورت پیاده طی کنید. سفر با کوله پشتی در آمستردام اصلا لازم نیست گران قیمت باشد. پیاده روی کنید و از تماشا جاذبه های گردشگری فوق العاده این شهر لذت ببرید. اگر می خواهید به نواحی اطراف آمستردام سفر کنید، سفر ریلی برترین راه است. درون شهر نیز می توانید از اوبر Uber (اپلیکیشن تاکسی مانند اسنپ و تپسی) بهره ببرید. مهم ترین مزیت این روش جابجایی این است که هزینه آن بر روی صفحه اپلیکیشن ذکر می گردد و همواره از رفت و آمد با تاکسی مقرون به صرفه تر در می آید.

سفر مقرون به صرفه به آمستردام : بازدید از خانه آن فرانک Anne Frank در سفر با کوله پشتی به آمستردام

حتما از خانه آن فرانک Anne Frank بازدید کنید؛ با بازدید از این خانه که به یک موزه تبدیل شده است، در خصوص داستان مشهور خانواده این دختر از پنهان شدن در طول جنگ دنیای دوم مطلعی کسب خواهید کرد. با وجود این که این دختر تنها دو ماه قبل از انتها جنگ دنیای کشته شد، میراث او از طریق نوشته هایش که تا به امروز به 51 زبان زنده دنیا ترجمه شده اند، تا ابد زنده و باقی خواهد ماند. قسمت پشتی خانه بازسازی شده خانواده فرانک که این خانواده در آن مخفی شده بودند، به حالت اصلی آن حفظ شده است و یادبودی اندوهبار از بخش تراژیکی از تاریخ دنیا و شجاعت یک دختر کوچک محسوب می گردد؛ دختری که همچنان الهام بخش مردم در سرتاسر دنیا است. سعی کنید صبح خیلی زود به این خانه بروید تا از گیر کردن بین جمعیت جلوگیری کنید و حتما خاطرات آن فرانک Anne Frank را قبل از بازدید از این خانه بخوانید.

سفر مقرون به صرفه به آمستردام : گشت و گذار در کانال های آمستردام در سفر با کوله پشتی به این شهر

در کانال های آب آمستردام به گشت و گذار بپردازید. یکی از برترین کار هایی که می توانید در این شهر انجام دهید همین است که کانال های آن را طی کنید و سر از کافی شاپ ها، کافه ها و فروشگاه های هنری کوچک و زیبا در بیاورید. از طریق تورهای قایقی یا تاکسی های آبی، می توان به بیشتر جاذبه های توریستی بی نظیر آمستردام از جمله موزه ها و گالری های هنری مهم این شهر دسترسی پیدا کرد؛ اما با یک گشت و گذار ساده و پیاده روی در خیابان های ساکت و کوچکی که در کناره کانال ها قرار گرفته اند، چیزهای جالب زیادی برای تماشا و تجربه کردن وجود دارد. وقتی در این کانال ها به گشت و گذار مشغول می شوید، از تماشای نمونه های بی شمار از معماری زیبا، بوتیک های کوچک، کافه ها، هتل ها و بعلاوه باغ های رنگارنگ و چشم نواز، لذت خواهید برد. برخی حتی یک خانه قایقی کرایه و در طول سفر خود با کوله پشتی به آمستردام، در آن اقامت می نمایند.

سفر مقرون به صرفه به آمستردام : پیک نیک در واندل پارک VondelPark در سفر با کوله پشتی به آمستردام

به واندل پارک VondelPark بروید. این پارک یک مکان فوق العاده برای کسب آرامش است. می توانید در آن یک پیک نیک برگزار کنید یا تنها به قدم زدن و گشت و گذار بپردازید. این پارک فوق العاده وسیع است و با این که به نظر می آید کمی خطرناک باشد، حتی در هنگام شب هم ایمن است. یک پل بزرگ در قسمتی از پارک واقع شده است و در زیر این پل، یک بار جالب و متفاوت واقع شده است.

سفر مقرون به صرفه به آمستردام : بازدید از موزه ملی هلند Dutch National Museum در سفر با کوله پشتی به آمستردام

در سفر به آمستردام بدانید که از موزه Rijksmuseum در آمستردام که گنجینه هلندی ها به شمار می رود تماشا کنید. موزه شکوهمند Rijksmuseum (یا همان موزه ملی هلند Dutch National Museum) در آمستردام، دارای نزدیک به هفت میلیون اثر هنری، از جمله 5000 نقاشی در بیش از 250 سالن مختلف است و بعلاوه یک کتابخانه وسیع با 35000 کتاب. به غیر از کلکسیون منحصر بفرد آثار قدیمی، این موزه ، گستره بزرگی از توسعه هنر و فرهنگ در کشور هلند را به نمایش می گذارد؛ بخصوص صنایع دستی هلندی، مجسمه های قرون وسطایی و هنر مدرن.

سفر مقرون به صرفه به آمستردام : بازدید از آثار ونگوگ Van Gogh در موزه ونگوگ Van Gogh در سفر با کوله پشتی به آمستردام

سری به موزه ونگوگ Van Gogh در آمستردام بزنید. موزه باشکوه ون گوگ Van Gogh در آمستردام که به نام یکی از بزرگ ترین و عالی ترین هنرمندان دنیا شناخته می گردد، در میان موزه های برتر هنری در دنیا، رتبه بسیار قابل توجه سی و پنجم را به خود اختصاص داده است و هر ساله حدود یک و نیم میلیون بازدید نماینده را به خود جذب می نماید. این گالری و موزه تاثیر گذار که نمایشگر بزرگ ترین کلکسیون نقاشی های ون گوگ در دنیا به شمار می رود (که اکثرا از طریق خانواده این هنرمند به موزه اهدا شده اند)، به طور ویژه ساخته شده است که بیش از 200 نقاشی، 500 طراحی و 700 نامه این هنرمند را در کلکسیون بزرگ خود به نمایش بگذارد.در سفر به آمستردام بدانید که آثار هنرمندان هم عصر ونگوگ Van Gogh نیز در این موزه به نمایش گذاشته شده اند. اگر تنها به میزان بازدید از یک موزه هنری عالی در هلند زمان دارید، از این موزه تماشا کنید.

سفر مقرون به صرفه به آمستردام : امنیت در سفر با کوله پشتی به آمستردام

در سفر به آمستردام بدانید که آمستردام شهر فوق العاده امنی است. اما اگر نکات ایمنی را رعایت نکنید، آمستردام هم مانند همه شهر های بزرگ دیگر، می تواند خطرناک باشد. همواره در مکان های شلوغ و خطوط مترو، مراقب جیب بر ها و سارق هایی که ممکن است اطرافتان باشند باشید. و نکته آخر این که برای خودتان یک کمربند ایمنی سفری بگیرید تا پول نقدتان را در طول سفر محافظت کنید.

سفر مقرون به صرفه به آمستردام : قبل از سفر با کوله پشتی به آمستردام، حتما خودتان را بیمه کنید

در سفر به آمستردام بدانید که حتی اگر به یک سفر خیلی کوتاه می روید و حتی اگر مقصدتان آمستردام باشد، بهتر است همواره بیمه مسافرتی داشته باشید. اگر از گردشگران باتجربه سوال کنید، احتمالا برخی از آنها به شما می گویند که در گذشته بخاطر نداشتن بیمه سفر، مجبور به هزینه کردن ده ها هزار دلار شده اند. همانطور که یک مرد خیلی عاقل در جایی گفته است : اگر به میزان کافی پول ندارید تا برای خودتان بیمه مسافرتی بگیرید، نباید اصلا فکر سفر کردن را نیز به خودتان راه بدهید. بنابراین بدانید و مطلع باشید که سفر کردن بدون بیمه مسافرتی، عملی بسیار احمقانه است و هرگز نباید انجام گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2379

به "سفر با کوله پشتی به آمستردام ، راهنمای کامل یک سفر مقرون به صرفه (تور هلند ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر با کوله پشتی به آمستردام ، راهنمای کامل یک سفر مقرون به صرفه (تور هلند ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید