سایت های دفن زباله در استان سمنان ایجاد می گردد

به گزارش یادداشت سریع، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت:سایت های دفن زباله در شهرستان های استان به وسیله شهرداری جانمایی و ایجاد می گردد.

سایت های دفن زباله در استان سمنان ایجاد می گردد

حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: شهرداری ها استان سمنان موظف هستند تا سایت جمع آوری زباله و نخاله های ساختمانی و زباله های عادی را معین نمایند.

وی بیان نمود: تفکیک زباله از مبدأ به عنوان یک طرح بسیار مهم در استان در حال اجراست و توسعه این طرح به مشارکت همگانی و فرهنگ سازی احتیاج دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: شهرداران موظف شدند در جمع آوری نخاله های ساختمانی در تمام شهرهای استان متناسب با حجم نخاله ساختمانی، سایت دفن زباله معین نمایند.

حمیدی افزود: پلیس راه، راهور و نظام مهندسی یاری نمایند تا کسانی که نخاله های ساختمانی را از شهر بارگیری می نمایند، آن را در مکان های معین شده تخلیه نمایند.

وی توضیح داد: برای ساماندهی پسماندهای مطب های پزشکی و درمانگاه ها، قراردادی با شهرداری ها برای جمع آوری و تفکیک زباله با دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود منعقد شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: شهرداری ها موظف شدند سایت های جمع آوری زباله های عادی را به متناسب مقدار فراوری زباله در هر شهر پیش بینی نمایند.

حمیدی گفت: محیط زیست و منابع طبیعی موظف شدند تا برای جمع آوری زباله های ویژه بیمارستانی و صنعتی مکانی را که فاصله متناسب با جمعیت داشته باشد، تا انتها امسال معین نمایند.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2328

به "سایت های دفن زباله در استان سمنان ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت های دفن زباله در استان سمنان ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید