راهنمای سفر به مسکو روسیه

به گزارش یادداشت سریع، مسکو (به روسی: Москва تلفظ: مُسکْوا) پایتخت و پرجمعیت ترین شهر کشور روسیه است. این شهر با جمعیتی بیش از 13 میلیون نفر، بزرگترین شهر در قاره اروپا و یازدهمین شهر پرجمعیت در دنیا است. مسکو از مهمترین مراکز سیاسی، اقتصادی، مذهبی، تاریخی، اقتصادی، آموزشی و ترابری فدراسیون روسیه و اروپا به شمار می آید. این شهر در کنار رودخانه مسکو و در ناحیه مرکزی فدرالی در روسیه اروپایی واقع شده است. کاخ کرملین، قلعه ای باستانی در این شهر است که محل زندگی رئیس جمهور روسیه و استقرار قوه مجریه این کشور است. این شهر در دوران اتحاد جماهیر شوروی نیز پایتخت آن کشور بود.

راهنمای سفر به مسکو روسیه

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

چهار فرودگاه بین المللی، نه ایستگاه راه آهن و مترو مسکو که یکی از عمیق ترین تونل های دنیاست، در این شهر واقع شده است. مترو مسکو با 185 ایستگاه پس از مترو توکیو، بیشترین مسافران را در بین سیستم های مترو دنیا دارد.

کلان شهر مسکو از نظر دارا بودن مؤسسات علمی، ورزشی و آموزشی از رتبه خوبی در سطح دنیا برخوردار است، به طوری که بیش ترین امکانات ورزشی را در کل دنیا به خود اختصاص داده است.

نقشه گوگل مسکو:

منبع: مجله سفر
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 640

به "راهنمای سفر به مسکو روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به مسکو روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید