خبرنگاران مردم با ماندن در خانه زنجیره انتقال کرونا را قطع نمایند

به گزارش یادداشت سریع، همدان- خبرنگاران- استاندار همدان با انتشار پیامی به مناسبت فرا رسیدن نوروز 98، بیان کرد: مردم با ماندن در خانه زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع نمایند تا سال جدید را با استانی عاری و پاکیزه از هرنوع آلودگی شروع کنیم.

خبرنگاران مردم با ماندن در خانه زنجیره انتقال کرونا را قطع نمایند

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز باغچه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

در متن پیغام سیدسعید شاهرخی که شامگاه پنجشنبه منتشر شد، آمده است:

رستاخیز طبیعت، جلوه تمام نمای زیبایی و فرصتی مغتنم برای تعمق، تفکر و درک بهتر بزرگی و عظمت خالق هستی بخش، ایجاد تحوّل و دگرگونی در انسان، ارتقاء بینش علمی، تحول اخلاقی، زدودن کینه ها و توجه بیشتر به ذات پاک خداوند سبحان است.

بی شک شروع بهار فرصتی است برای ارزیابی از آنچه بوده و هست و تحلیل یک ساله کار و فعالیت در راستا خود سازی و خدمت به مردم و شروع سالی جدید با توکل و کوشش مضاعف که در این راستا جمهوری اسلامی ایران و خاصه دولت تدبیر و امید در سالی که گذشت توانست علیرغم تمامی فشارهای مالی و تهدیدها و دسیسه های دشمنان در تمامی عرصه های پیشرفت و اقتدار بدرخشد.

از همه همراهی و همیاری خوب و ارزنده مردم فهیم استان که با خدمتگزاران خود در دولت تدبیر و امید داشته و دارند، تقدیر شایسته کرده و به همه همکاران کوششگر؛ اعم از مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، فعالان بخش های عمومی و غیردولتی در عموم حوزه ها که دل در گرو سربلندی هرچه بیشتر این مرز و بوم دارند، خدا قوت می گویم.

اینجانب فرارسیدن شروع باز رویش طبیعت و عید نوروز کهن را به تمام مردم شریف ایران خصوصاً هم استانی های عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم و در آستانه احیای نزهت طبیعت و عید نوروز باستانی، سالی سرشار از برکت، عزّت، آرامش و سربلندی را زیر سایه پرمهر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه برای مسلمین دنیا خصوصاً ملت عزیز ایران و مردم شریف استان همدان از درگاه ایزد منّان مسئلت می نمایم.

در ایام پیش رو و شرایط خاص کشور و استان همدان در مبارزه با ویروس کرونا، ضمن قدردانی از همه دست اندرکاران مبارزه با این بیماری به خصوص همه پزشکان، پرستاران، کادر بیمارستان ها و مراکز درمانی و مسئولان بهداشت و درمان، امیدوارم با همراهی و همکاری هم استانی های بزرگوار و عدم تردد به بیرون از منازل در ایام تعطیلات، شرایطی را فراهم کنند تا زنجیره انتقال ویروس کاملا قطع و سال جدید را با استانی عاری و پاکیزه از هرنوع آلودگی شروع نماییم.

هر روزتان نوروز و دلهایتان سبز و بهاری باد.

سید سعید شاهرخی

استاندار همدان

منبع: ایرنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 763

به "خبرنگاران مردم با ماندن در خانه زنجیره انتقال کرونا را قطع نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردم با ماندن در خانه زنجیره انتقال کرونا را قطع نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید