تور استرالیا ارزان: تور استرالیا مقرون به صرفه: جمع آوری کیت های تست سریع کرونا از طریق تولید کننده استرالیایی، نتایج مثبت کاذب بیشتر از اندازه واقعی است

به گزارش یادداشت سریع، کیت آزمایش الوم یک آزمایش سریع آنتی ژن است که برای تشخیص ذرات ویروس در بینی طراحی شده است. حدود200،000 عدد از کیت های این شرکت استرالیایی باید برگردانده شود.

تور استرالیا ارزان: تور استرالیا مقرون به صرفه: جمع آوری کیت های تست سریع کرونا از طریق تولید کننده استرالیایی، نتایج مثبت کاذب بیشتر از اندازه واقعی است

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

با تور استرالیا مقرون به صرفه از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه تماشا کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، شرکت استرالیایی الوم، تولید کننده کیت های تست کرونا در منزل اعلام کرده است حدود200،000 عدد از کیت های این شرکت باید برگردانده شود، چرا که احتمال می رود آمار تست مثبت را به صورت کاذب بیشتر از میزان واقعی نشان دهد. کیت های آزمایش سریع کرونا الوم تا کنون به صورت گسترده در دسترس بوده اند و حدود 3،5 میلیون از آن به کشور آمریکا ارسال شده است.

سرپرست اجرایی شرکت الوم در مصاحبه ای تلفنی گفته است این شرکت در اواسط ماه سپتامبر مشکل را شناسایی کرده و علت آن، تفاوت در کیفیت یکی از مواد خام استفاده شده در کیت آزمایش بوده است. شرکت اعلام کرده است این موضوع بر همه کیت های آزمایش تاثیر نگذاشته و اعتبار نتایج منفی بر قوت خود باقی است.

کیت آزمایش الوم یک آزمایش سریع آنتی ژن است که برای تشخیص ذرات ویروس در بینی طراحی شده است. مصرف کنندگان آب بینی خود را از طریق قطره چکان مایع گرفته و سپس مایع را به آنالیزور متصل به بلوتوث اضافه می کنند. نتایج در 15 دقیقه به یک برنامه تلفن هوشمند منتقل می شود.

این شرکت از همه داروخانه ها خواسته است کیت ها را از قفسه های خود بردارند و مشتریانی که یکی از تست های مذکور را تهیه کرده اند می توانند به صورت آنلاین، آن را با تست دیگری جایگزین کنند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2005

به "تور استرالیا ارزان: تور استرالیا مقرون به صرفه: جمع آوری کیت های تست سریع کرونا از طریق تولید کننده استرالیایی، نتایج مثبت کاذب بیشتر از اندازه واقعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: تور استرالیا مقرون به صرفه: جمع آوری کیت های تست سریع کرونا از طریق تولید کننده استرالیایی، نتایج مثبت کاذب بیشتر از اندازه واقعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید