تخریب ویلای یک مسئول در دماوند

به گزارش یادداشت سریع، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند خبر داد که یک ویلای غیرمجاز به مساحت بیش از 2 هزار متر مربع در اراضی ملی متعلق به یکی از مسئولین شهر، تخریب شده است.

تخریب ویلای یک مسئول در دماوند

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش ایرنا، محمدتقی تقی زاده روز دوشنبه خبر داد: با هدف حفظ انفال و عرصه های ملی به مساحت 2 هزار و 140 مترمربع از اراضی ملی شهرستان دماوند واقع در پلاک اصلی موسوم به مغانک یک ویلای غیرمجاز که متعلق به یکی از مسئولان شهرستان بود، برطرف تصرف شد.

وی اضافه نمود: این اراضی در راستای اجرای حکم قطعیت یافته مبنی بر برطرف تصرف و اعاده وضع به حال سابق به وسیله عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند و با حضور دادستانی شهرستان از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند با تاکید براینکه در این اراضی متعلق به منابع طبیعی، اقدام به دیوارکشی و ساخت بنا شده بود، بیان داشت: سیاست دستگاه قضایی برخورد قاطع و بدون مسامحه با اشخاصی است که اقدام به دست اندازی به اراضی ملی می نمایند.شهرستان دماوند از جمله شهرستان های شرق استان تهران است که در 45کیلومتری مرکز قرار گرفته است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1909

به "تخریب ویلای یک مسئول در دماوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب ویلای یک مسئول در دماوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید